loader
14:50
0
کد خبر : 14197

گاریدو: برای گرفتن سه امتیاز به عربستان آمده‌ایم

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از جدال حساس با الاهلی عربستان حاضر شد و از اهداف بزرگ پرسپولیس در این مسابقه دشوار خارج از خانه صحبت کرد.

گاریدو: برای گرفتن سه امتیاز به عربستان آمده‌ایم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم‌ پرسپولیس فردا در اولین مسابقه خود از لیگ نخبگان آسیا در جده میهمان الاهلی عربستان خواهد بود.

خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس پیش از اولین تجربه آسیایی خود روی نیمکت سرخپوشان، در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد.

جدال سخت در جده 

بازی مهمی را پیش روی داریم به خصوص این که از امسال لیگ نخبگان به شیوه جدید برگزار می شود از انگیزه فراوانی برخوردار هستیم. رقیب‌مان را آنالیز کرده‌ام؛ حریف ما تیم قوی و قابل احترام است. به الاهلی احترام می‌گذاریم؛ آنها حریفی قدرتمند هستند ولی ما هم به بازیکنان خودمان اعتماد کامل داریم و هدف‌مان کسب سه امتیاز در عربستان است. همه بازی‌ها مهم است و از این بازی کارمان را برای برد شروع می‌کنیم.

فرمت جدید لیگ نخبگان 

مسابقات آسیایی همیشه در هر فرمی که بوده است، جذابیت خاص خودش را برای تیم‌ها و هواداران دارد. در فرمت جدید باید ببینیم چه چیزی پیش می‌آید. من هم اولین بار است که در این مسابقات هستم و سعی می‌کنیم که از این مرحله عبور کنیم. مسابقات جذابیت خودش را دارد و فکر می‌کنم فرمت جدید مسابقات زیبا باشد.

احتمال صعود پرسپولیس به فینال

پرسپولیس تیمی است دستورالعمل و کارش برد است. ما هواداران زیادی داریم که همه برد می‌خواهند. ما به همه تیم‌های بزرگ آسیایی احترام می‌گذاریم، البته نباید ارزش و اعتبار بازیکنان خودمان را نادیده بگیریم، ما به بازیکنان‌مان اعتماد داریم و با توجه به اطمینانی که به آنها داریم هدف‌مان صعود از این مرحله به مرحله بعد است.

برچسب ها
کد خبر : 14197
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار