loader
10:17
0
کد خبر : 11290

گاف دیگری در المپیک 2024: پخش سرود سودان به جای سودان‌جنوبی

اختصاصی / در جریان مسابقه بسکتبال دو تیم سودان‌جنوبی و پورتوریکو، مسئولان برگزاری رقابت‌ها، به اشتباه سرود ملی سودان را به جای سودان جنوبی پخش کردند که این اتفاق باعث ناراحتی بازیکنان و هواداران حاضر در سکوها شد.

گاف دیگری در المپیک 2024: پخش سرود سودان به جای سودان‌جنوبی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مصاف دو تیم سودان‌جنوبی و پورتوریکو در بازی‌های گروه C بسکتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس، با جنجال عجیبی همراه بود.

در ابتدای بازی و به رسم همیشه، سرود ملی دو کشور پخش شد؛ اما مسئولان برگزاری رقابت‌ها به اشتباه سرود ملی کشور سودان را به جای سودان جنوبی پخش کردند. این اتفاق سروصدای زیادی به پا کرد و باعث ناراحتی بازیکنان و هواداران حاضر در سکوها شد.

این درحالی است که کشور سودان جنوبی چند روز پیش، سومین سالگرد استقلالش از سودان را جشن گرفته بود و این اشتباه باعث شد تا ونین گابریل، یکی از ستاره‌های سودان جنوبی با ترک زمین، عصبانیتش را به نمایش بگذارد.

اما در آن شرایط سردرگمی، بازیکنان، اعضای کادر فنی و هواداران پورتوریکو واکنش بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند. آن‌ها بازیکنان سودان جنوبی را به شدت مورد تشویق قراردادند. بازیکنانی که بعد از اتمام این رقابت‌ها، با کسب هر نتیجه‌ای در هنگام بازگشت به کشورشان، به سان قهرمانان ملی از آنها استقبال خواهد شد.

اما بعد از گذشت لحظاتی پرتنش، سرود ملی سودان جنوبی این بار به درستی پخش شد. گابریل هم به زمین بازگشت و مسابقه دنبال شد و در نهایت هم تیم سودان جنوبی موفق شد تا با نتیجه ۹۰-۷۹ از سد حریفش عبور کند.

برچسب ها
کد خبر : 11290
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار