loader
04:03
0
کد خبر : 4210

گرد و خاک در پاریس: از قیافه درهم و پست عجیب امباپه تا خشم انریکه!

اختصاصی / در  جریان دیدار دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و مارسی، تصمیم لوئیز انریکه برای تعویض امباپه، ناراحتی ستاره فرانسوی را به همراه داشت و او با چهره‌ای درهم زمین را ترک کرد تا جنجال‌های بین او وسرمربی اسپانیایی تیمش افزایش بیابد.

گرد و خاک در پاریس: از قیافه درهم و پست عجیب امباپه تا خشم انریکه!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ این طور به نظر می‌رسد که از حالا تا پایان فصل باید شاهد افزایش کشمکش کیلیان امباپه و لوئیز انریکه باشیم. ستاره فرانسوی در هفت بازی اخیر تیمش در لیگ یک فرانسه تنها در یک بازی تا پایان در زمین باقی مانده و سرمربی اسپانیایی معمولا او را تعویض می‌کند.

این اتفاقی بود که در جریان بازی پاری سن ژرمن مقابل المپیک مارسی هم رخ داد. قبل از آغاز این بازی، لوئیز انریکه سرمربی پی اس جی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال عدم حضور امباپه در ترکیب اصلی تیمش گفته بود: « در زندگی همه چیز ممکن است.»

تعویض و شروع داستان

امباپه در این بازی که با برد ۰-۲ پی.اس.جی مقابل مارسی به پایان رسید، از ابتدا در ترکیب تیمش بود ولی دوباره تعویض شد و زمانی که در دقیقه ۶۵، تابلوی تعویض او بالا رفت، ماجرا آغاز شد.

امباپه این بار گرد و خاک به پا نکرد ولی قیافه‌اش به شکل عجیبی درهم رفت. گویی که این سوال را می‌پرسد: « باز هم من؟» او درحالی که بازوبند کاپیتانی را از بازویش باز می‌کرد، چهره‌ای متفکر به خود گرفت و به کنار زمین رفت و وقتی به نیمکت ذخیره‌ها رسید، با هم‌تیمی‌هایش و چند تا از اعضای کادر فنی تیم گپ کوچکی زد ولی به انریکه هیچ اهمیتی نداد.

او حتی تا پایان مسابقه کنار دیگر بازیکنان ذخیره بازی را تماشا نکرد و بلافاصله همراه با عثمان دمبله که او هم تعویض شده بود به سمت تونل رختکن رفتند. هرچند که این بار برای این کارش بهانه موجهی داشت. چرا که لباسش کاملا به دلیل بارش باران خیس شده بود.

چیزی که مشخص است این است که این داستان ادامه دارد: او در هفت بازی اخیر تیمش در لیگ یک تنها در یک بازی برای ۹۰ دقیقه بازی کرده و شاید بتوان دلیل رفتارهای عجیبش را درک کرد.

پست عجیب اینستاگرامی

اما ماجرا به اینجا ختم نشد. کمی بعد از اتمام بازی در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی، امباپه تصویری از خودش در هنگام تعویضش را در صفحه‌اش در اینستاگرام قرار داد و البته هیچ کلمه یا جمله‌ای برای همراهی عکس ننوشت.

هرچند که این سکوت خودش گویای خیلی چیزهاست.

این در حالی است که تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که امباپه در پایان فصل پاریس را به مقصد رئال مادرید ترک خواهد کرد ولی اینطور به نظر می‌رسد که هفته‌های پایانی حضورش در پاریس، هفته‌های آرامی نخواهد بود.

خشم انریکه: اگر تصمیماتم را درک نمی‌کنی، برایم مهم نیست

با برد ۰-۲ پاری سن ژرمن مقابل مارسی، لوئیز انریکه در گفتگو با خبرنگاران شرکت کرد.

او در مورد تعویض امباپه و چهره در همش در هنگام تعویض گفت: « این همان داستان همه هفته‌هاست و واقعا طاقت فرساست. من سرمربی تیم هستم و هرروز تصمیمات را من می‌گیرم و تا آخرین روز حضورم در پاریس همین کار را خواهم کرد. »

انریکه ادامه داد: « همیشه سعی می‌کنم تا بهترین راهکار را برای تیم پیدا کنم. اگر تصمیماتم را درک نمی‌کنید، برایم مهم نیست.»

برچسب ها
کد خبر : 4210
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار