loader
15:13
0
کد خبر : 9213

گزارش روز: انگلیس فقط اتحاد می‌خواهد و اتحاد!

اختصاصی / این روزها انتقادات زیادی از تیم ساوتگیت به گوش می‌رسد؛ این تیم با وجودی که در مرحله گروهی، در گروه آسانی قرار داشت ولی اصلا نتوانست طبق آنچه انتظار می‌رفت ظاهر شود.

گزارش روز: انگلیس فقط اتحاد می‌خواهد و اتحاد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یک سال و نیم بعد از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی انگلیس حالا خودش را در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ می‌بیند؛ آنها در مرحله گروهی، در گروهی ساده قرار داشتند و توانستند کارشان را در صدر جدول گروهی به پایان ببرند؛ اما با این وجود، انتقادات فراوانی از عملکرد گرت ساوتگیت و شاگردانش در این سه بازی به گوش می‌رسد.

حالا تنها کاری که سه شیر باید قبل از مصاف با اسلواکی در دور یک هشتم پایانی یورو ۲۰۲۴ انجام دهد، اتحاد است و اتحاد. آنها باید با چنگ و دندان و به هر ترتیبی که شده از سد حریف عبور کنند تا این زخم‌ها عمیق‌تر نشوند.

در هفته‌های اخیر جو فوتبالی در بریتانیا کاملا متشنج بود؛ منتقدان یک‌سره از عملکرد تیم انتقاد می‌کردند و سرمربی سه شیر در برابر مخالفان، از خود و شاگردانش دفاع می‌کرد و البته اعضای رختکن نیز از سرمربیشان حمایت کردند. حالا وقت آن است که ساوتگیت و شاگردانش، بتوانند جماعت منتقدان را متقاعد کنند. هرچند که آنها بخش ساده‌تر تورنمنت را پشت سرگذاشته‌اند و از حالا به بعد، مراحل سخت و پراسترس پیش روست.

منتقدان از ساوتگیت، تغییرات و ایده‌های جدید می‌خواهند و این درحالی است که این سرمربی جوان نشان داده که ایده‌های ثابتی دارد و به همین روند هم ادامه خواهد داد. تنها تغییری که ممکن است در جدال انگلیس مقابل اسلواکی ببینیم، حضور کوبی مینو در مرکز تیم انگلیس است.

تا به اینجای تورنمنت، الکساندر-آرنولد و گالاگر عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشتند و به همین‌خاطر انتظار می‌رود که بازیکن یونایتد با وجود جوانی‌اش بتواند کمک بیشتری را در بازی با اسلواکی به هم‌تیمی‌هایش برساند.

اما در هر حال این برای کسب پیروزی مقابل تیمی مثل اسلواکی کافی نخواهد بود؛ حالا دیگر وقت آن رسیده که جود بلینگام، هری کین، فیل فودن و بوکایو ساکا از خواب بیدار شوند و مهارت‌های واقعی‌شان را به نمایش بگذارند. هنوز هم مشخص نیست که چرا کول پالمر فرصت بیشتری برای حضور درترکیب سه شیر نمی‌یابد و این هم یکی دیگر از انتقاداتی است که از سرمربی سه شیر مطرح می‌شود.

انگلیسی‌ها می دانند که باید با تمام دقت مراقب اسلواکی باشند. گرچه این تیم به عنوان تیم سوم گروهش به مرحله حذفی رسیده؛ اما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. هیچ یک از بازیکنان انگلیس مصدوم نیست و آنها هم مثل انگلیس، ترکیبی بدون تغییر دارند که در آن استانیسلاو لوبوتکا به عنوان رهبر تیمش را به جلو می‌‌راند و نیروی محرکه تیم فرانچسکو کالزوناست. هاراسلین هم ثابت کرده که ویرانگرترین بازیکن تیمش است؛ هرچند که طبیعتا در مواجهه با واکر کار سختی خواهد داشت.

برچسب ها
کد خبر : 9213
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار