loader
17:58
0
کد خبر : 9701

اقدام جنجالی بازیکنان برزیل؛ بی‌محلی به سرمربی تیم! + ویدیو

اختصاصی / در دیدار دو تیم برزیل و اروگوئه در دور یک چهارم پایانی کوپا آمریکا و زمانی که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، بازیکنان برزیل کاملاً سرمربی تیمشان را نادیده گرفتند و کاری با نظرات او نداشتند.

اقدام جنجالی بازیکنان برزیل؛ بی‌محلی به سرمربی تیم! + ویدیو

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دیدار دو تیم برزیل و اروگوئه، پس از تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی، به ضربات پنالتی کشیده شد. در شرایطی که بازیکنان دو تیم قبل از آغاز ضربات پنالتی حلقه اتحاد تشکیل داده بودند، رفتار کاملاً متفاوتی با سرمربیان دو تیم شاهد بودیم.

در یک سو، مارسلو بیه‌لسا، سرمربی تیم ملی اروگوئه، در مرکز حلقه ایستاده بود و با بازیکنانش صحبت می‌کرد و لیست پنالتی‌زن‌های تیم را تعیین می‌کرد و بازیکنان اروگوئه، در حالی که دور بیه‌لسا حلقه زده بودند، با دقت تمام به حرف‌های سرمربی‌شان گوش می‌دادند و بیه‌لسا هم با دفترچه‌ای در دستش، به بازیکنانش برنامه کار را توضیح می‌داد.

اما در دیگر سوی میدان، تصویر بسیار عجیبی را شاهد بودیم؛ در شرایطی که بازیکنان برزیل دور هم حلقه زده بودند تا برای استراتژی‌شان در ضربات پنالتی برنامه‌ریزی کنند، سرمربی این تیم جایی در این حلقه نداشت.

دوریوال، سرمربی برزیل، به شدت تلاش می‌کرد تا خودش را در حلقه اتحاد شاگردانش جای دهد ولی کسی به او بهایی نمی‌داد. حتی تلاش‌های او برای صحبت کردن بازیکنان هم بی نتیجه ماند تا در نهایت دوریوال از اینکه کسی از شاگردانش به او اهمیتی نداد، کلافه شد و در حالی که سرش را می‌خاراند از آنها فاصله گرفت.

بدین ترتیب چندان تعجب‌آور هم نیست که تیم ملی اروگوئه موفق شد تا در ضربات پنالتی ۲-۴ از سد برزیل عبور کرده و به نیمه نهایی کوپاآمریکا برسد.

ویدئوی عجیب؛‌ وقتی سرمربی برزیل در حلقه اتحاد تیمش پیش از پنالتی‌ها حضور ندارد!

برچسب ها
کد خبر : 9701
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار