loader
11:08
0
کد خبر : 3878

شبی که یورگن کلوپ دو شکست تلخ را تجربه کرد!

اختصاصی / بعد از باخت لیورپول مقابل منچستریونایتد در جام حذفی انگلیس، یورگن کلوپ در بازی دیگری نیز بازنده بود.

شبی که یورگن کلوپ دو شکست تلخ را تجربه کرد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، صحبت‌های یورگن کلوپ با یک خبرنگار دانمارکی در پایان بازی لیورپول مقابل منچستریونایتد در جام حذفی انگلیس که با باخت شاگردان کلوپ همراه بود، بازتاب فراوانی داشته. در اینجا می‌توانید بخشی از این گفتگو را مطالعه کنید:

خبرنگار: معمولا جدیت، شعار بازی‌های شماست. چه شد که در وقت‌های اضافه کار برایتان اینقدر سخت شد؟

کلوپ: حس می‌کنم سوال‌تان احمقانه است. اگر شما هرگز بازی‌های ما را تماشا نکرده‌اید، می‌توانید از بقیه سوال کنید. چطور می‌توان منابع بیشتری داشت؟ ما بازی کردیم؛ نمی‌دانم اخیرا چند بازی برگزار کرده‌ایم و نمی‌دانم یونایتد دقیقا چند بازی انجام داده. ورزش همین است. از این سوال ناامید شدم. ولی خودت فکر می‌کنی که سوالت خوب بود؟

خبرنگار: خب؛ بازی‌های زیادی برگزار کردید؟

کلوپ: بیا؛ معلوم است که در شرایط خوبی نیستی و من اعصاب پاسخ دادن به این سوالات را ندارم. من سوال می‌پرسم: چه مشکلی داری؟ چه می‌خواهی؟

خبرنگار: چرا اینقدر تحریک‌آمیز رفتار می‌کنید؟

بررسی دلایل عصبانیت و دلخوری کلوپ

اولین چیزی که باید قبل از تشریح رفتار عجیب کلوپ بعد از باخت لیورپول مقابل یونایتد و حذف این تیم از گردونه جام حذفی به آن بپردازیم، این است که او سوژه‌های زیادی برای ناراحت بودن داشت.

باخت مقابل منچستریونایتد هرگز دلپذیر نیست؛ به ویژه این منچستریونایتد کنونی.

باخت در وقت‌های تلف شده وقت‌های اضافه مقابل این منچستریونایتد، در شرایطی که دوبار از حریف پیش بودید، بیشتر شما را خشمگین می‌کند. باخت در وقت‌های تلف شده وقت‌های اضافه، در شرایطی که دوبار از حریف پیش بودید، به منزله پایان افسانه فتح جام‌های چهارگانه در آخرین فصل حضور در آنفیلد؛ همین‌ها کافی است که یک سرمربی تا این حد خشمگین و ناراحت و عصبی باشد.

دومین چیزی که باید به آن اشاره کرد این‌ست که بهتر است که ویدیوی این گفتگو را ببینید. بعد از چند سوال کاملا محترمانه و معقول خبرنگار دانمارکی، کلوپ لحن و ماهیت شخصی ناپسندی را به نمایش گذاشت.

کلوپ همیشه یک سرمربی پرهیاهو بوده؛ هیچ کسی مثل کلوپ در وسط نبرد، این‌گونه دندان‌قروچه نمی‌کند، به سینه‌اش نمی‌کوبد و مشت نمی‌زند. همین چیزهاست که کلوپ را تا این حد بین هواداران لیورپول محبوب کرده و هواداران لیورپول در دیداری خارج از خانه، یک‌صدا نام او را صدا می‌زدند. او همواره با مردم شهر لیورپول پیوندی ناگسستنی داشت و اولین کاری که بعد از در دست گرفتن هدایت لیورپول در اکتبر سال ۲۰۱۵ و بعد از اولین کنفرانس خبری‌اش انجام داد، این بود که با اعضای خانواده‌اش به مدرسه نابینایان اولد در خیابان هاردمن رفت.

اما بازنده بودن در یک نبرد، برای او آنچنان دردناک است که رویای روایت خداحافظی دلنشین مدنظر کلوپ را کاملا در هم شکست. او جدای از توهین‌های شخصی و زیر سوال بردن شخصیت یک خبرنگار، حرف‌های بیهوده و بی‌منطق زیادی هم برزبان آورد.

در وقت‌های اضافه، یونایتد با فاصله تیم برتر زمین بود و سزاوار پیروزی در این بازی. ترکیب یازده نفره اولیه یونایتد در بازی یکشنبه، به مراتب بهتر از لیورپول بود و با نیم‌نگاهی به لیست مصدومان این بازی، می‌توان گفت که لیورپول و کلوپ، واقعا در جایگاهی نیستند که بخواهند درباره منابع گله‌گذاری کنند. لیورپول در هفته‌های اخیر بازی‌های بیشتری برگزار کرده، چون یونایتد در رقابت‌های اروپایی حضور ندارد.

نیلز کریستین، گزارشگر مذکور دانمارکی، در این باره گفت: «من واقعا از این مصاحبه شگفت‌زده شدم. کسانی که در اطراف ایستاده بودند هم ترسیده و به دیوار چسبیده بودند و با خودشان زمزمه می‌کردند "وای لعنتی، اینجا چه اتفاقی افتاده؟" کلوپ قلبا مرد خوبی است ولی اصلا بازنده خوبی نیست. البته چیزهای بدتری در زندگی وجود دارد و کلوپ می‌داند که اولین سرمربی بزرگی نیست که این ویژگی را دارد. اما بهتر است که فصل آخر حضور او در لیورپول را بدون این احساس آزاردهنده به پایان ببریم.»

برچسب ها
کد خبر : 3878
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار