loader
10:20
0
کد خبر : 11374

المپیک 2024 پاریس / شمشیربازی که با توموری دردناک روی صحنه رفت!

اختصاصی/ ناتالی مویهاوزن، شمشیرباز برزیل، برای محقق کردن رویای حضورش در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در شرایطی که درگیر بیماری سختی بود، شخصا درخواست کرد از بیمارستان ترخیص شود تا بتواند خودش را به پاریس برساند.

المپیک 2024 پاریس / شمشیربازی که با توموری دردناک روی صحنه رفت!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، این یکی از داستان‌های غلبه بر سختی و بیماری برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است. تصاویر منتشر شده از یک اتفاق عجیب، حسابی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده؛ یک شمشیرباز برزیلی که برای رسیدن به المپیک، بر درد و سختی‌ها غلبه کرد اما نتوانست آن‌طور که دلش می‌خواست در پاریس خوش بدرخشد. ورزشکاری به نام ناتالی مویهاوزن.

این ورزشکار پنج ماه پیش متوجه شد توموری در دنبالچه‌اش دارد که همین تومور، حضور او در المپیک ۲۰۲۴ را به خطر می‌انداخت. ناتالی از پزشکان خواست به هر ترتیب که شده، کاری کنند که او بتواند این درد را تحمل کند و در المپیک حضور پیدا کند.

او به مدت پنج روز در بیمارستان بستری شد و شخصاً درخواست ترخیصش از بیمارستان را داد تا در نهایت بتواند با کمک داروهای مصرفی به پاریس سفر کند. ناتالی ۳۸ ساله بعد از ورود به پاریس، مجدداً در بیمارستان بستری شد اما همچنان هدفش را فراموش نکرد و به هر ترتیب در مسابقه شرکت نمود.

ناتالی در اواسط مبارزه‌اش درحالی که ۶-۱۰ از روبن شیائو، حریف کانادایی‌اش عقب بود، ناگهان روی زمین نشست. دائماً استفراغ می‌کرد و گرفتگی عضلات پایش تشدید شده بود.

این شمشیرباز برزیلی از اعضای کادر پزشکی درخواست کمک کرد و دوباره به میدان بازگشت.

او گرچه در نبرد شخصی‌اش پیروز شد اما  در این مسابقه ۱۱ - ۱۵ شکست خورد و بلافاصله بعد از اتمام مسابقه در بیمارستان بستری شد و بزودی برای برداشتن این تومور خوش‌خیم زیر تیغ جراحی خواهد رفت.

برچسب ها
کد خبر : 11374
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار