loader
17:08
0
کد خبر : 11643

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ گزارش ویژه از شناگری که با برانکارد و ماسک اکسیژن از استخر خارج شد!

اختصاصی/ شناگر اهل اسلوواکی بعد از برگزاری مسابقه و هنگامی که در حال خروج از استخر بود، بیهوش شد و به زمین خورد و توسط نیروهای اورژانس و با کمک ماسک اکسیژن از کنار استخر به بیرون منتقل شد.

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ گزارش ویژه از شناگری که با برانکارد و ماسک اکسیژن از استخر خارج شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تامارا پوتوکا، شناگر اهل اسلوواکی امروز و بعد از حذفش شدنش در مسابقه ۲۰۰ متر آزاد شنا، دچار سانحه شد.

طبق گزارش منتشره در خبرگزاری فرانسه، این شناگر ۲۱ ساله که در نهایت مسابقات را در رتبه بیست و سوم به پایان برد، در هنگام خروج از استخر بیهوش شد و به زمین خورد و نیروهای کادر درمانی بلافاصله وارد عمل شدند و او را از استخر بیرون کشیدند و با کمک ماسک اکسیژن او را به خارج از ورزشگاه منتقل کردند.

در ادامه این خبر می‌خوانیم: « او هوشیار است، اما منتظر اطلاعات پزشکی بیشتری هستیم.این شناگر تحت درمان قرار گرفته است.»

ایوانا لانگا، سرپرست تیم اسلواکی هم دراین باره گفت: « تامارا آسم دارد و ترکیبی از استرس و فشار فیزیکی باعث شد تا او به چنین مشکلی بربخورد. او بلافاصله ماسک اکسیژن و درمان‌های پزشکی لازم را دریافت کرد و شرایطش تحت کنترل است. دقایقی پیش  پزشک او اعلام کرد که باید چند ساعتی زیرنظر باشد.»

این سانحه و ورود اعضای کادر پزشکی برای رسیدگی به شرایط شناگر اسلوواکی باعث شد مسابقه بعدی با کمی تعویق برگزار شود.  

این شناگر اهل اسلوواکی مسابقه‌اش را با زمان ۲ دقیقه و ۱۴.۲۰ ثانیه به پایان برد و آنقدر سریع نبود که بتواند به نیمه‌نهایی برسد. این اولین تجربه المپیکی پوتوکا بود.

برچسب ها
کد خبر : 11643
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار