loader
10:19
0
کد خبر : 11218

گزارش روز؛ گران‌ترین لباس‌های تاریخ المپیک بر تن بانوان ژیمناست‌ آمریکایی  

اختصاصی/ تیم بانوان ژیمناستیک آمریکا با لباس‌هایی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به میدان خواهند رفت که از نظر ارزش مادی، حیرت‌انگیز هستند.

گزارش روز؛ گران‌ترین لباس‌های تاریخ المپیک بر تن بانوان ژیمناست‌ آمریکایی  

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کاروان تیم ملی آمریکا هم به سان دیگر تیم‌ها حالا در پاریس حضور دارد تا در المپیک ۲۰۲۴ به رقابت بپردازد.

حالا زنان ژیمناست آمریکایی در شرایطی آماده رقابت برای فتح مدال می‌شوند که می‌دانند لباس‌های خاصی را به تن خواهند داشت؛ گران قیمت‌ترین لباس‌های تاریخ المپیک!

برروی هشت مدل لباس طراحی شده برای تیم ژیمناستیک زنان آمریکا، بیش از ۴۷ میلیون قطعه کریستال سواروسکی نصب شده است. برای آنکه بتوان درک بهتری از ارزش این لباس‌ها داشت، کافی است بدانید که اگر بخواهید هریک از این لباس‌ها را خریداری کنید باید ۳هزار دلار( حدود صد و هشتاد میلیون تومان)  بپردازید. یعنی ارزش لباس‌های هر یک از بانوان ژیمناست آمریکایی ۲۴ هزار دلار است (چون هر ورزشکار، یک عدد از هر هشت مدل لباس را در اختیار دارد.)

آنی هفرنون، نایب رئیس برنامه زنان در ژیمناستیک آمریکا در این باره گفت: «من به این فکر می‌کنم که لحظات مهمی مثل بازی‌های المپیک، که فقط هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود، چقدر خاص هستند و ورزشکارانمان چه احساسی خواهند داشت. صرف نظر از عملکردشان، می‌خواهم آنها وقتی به مسابقات می‌روند و نماینده کشورمان هستند، حس شگفت‌انگیز و زیبایی داشته باشند که بتوانند به آن افتخار کنند.»

طراحی و تولید این لباسها را شرکت GK Elite  برعهده داشته.

سیمون بیلز ستاره تیم ژیمناستیک زنان آمریکا که تنها ۲۷ سال سن دارد، حالا بزرگترین عضو تیم ژیمناستیک زنان آمریکاست و در صحبت‌هایی این لباس‌ها را بسیار زیبا خوانده. او حالا تنها یک مدال دیگر تا فتح عنوان پرافتخارترین ژیمناست آمریکایی در تاریخ بازی‌های المپیک فاصله دارد.

برچسب ها
کد خبر : 11218
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار