loader
18:50
0
کد خبر : 5324

همراه با فوتبال برتر؛ یک گفتگوی ویژه با حواشی و جنجال‌ها

اختصاصی/ برنامه فوتبال برتر طبق روال دوشنبه ها با بررسی مسایل روز فوتبال ایران امشب بصورت زنده از شبکه ۳ روی آنتن رفت.

همراه با فوتبال برتر؛ یک گفتگوی ویژه با حواشی و جنجال‌ها

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ برنامه فوتبال برتر امشب با اجرای محمدحسین میثاقی به صورت زنده از شبکه ۳ پخش خواهد شد. برنامه امشب طبق روال برنامه های گذشته با محوریت بررسی بازی های لیگ برتر و همچنین حواشی و اتفاقات هفته ای که گذشت روی آنتن می‌رود.

علاوه بر مرور بازی های لیگ برتر در هفته گذشته و همچنین بررسی مسایل داوری و حاشیه‌ای، اوسمار ویرا سرمربی برزیلی و موفق پرسپولیس نیز امشب میهمان برنامه است و در بخش گفت و گوی ویژه با محمدحسین میثاقی صحبت خواهد کرد.

البته فوتبال ایران طبق معمول اتفاقات حاشیه ای و جنجالی هم کم نداشت و امشب نیز بخشی از برنامه به مرور این رویدادها پرداخته خواهد شد.

همچنین میهمانان تلفنی هم روی خط برنامه خواهند آمد و درباره مسایل مربوط به اتفاقات اخیر در فوتبال ایران صحبت می کنند.

⏰۲۲:۳۸ (شروع برنامه زنده)

در شروع برنامه محمدحسین میثاقی به معرفی برنامه پرداخت و البته درباره اتفاقات و حواشی مربوط به رقابت های لیگ یک و لیگ دسته دو صحبت کرد.

⏰۲۲:۵۷

فوتبال برتر | حواشی بازی سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن

فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن

⏰۲۳:۰۵

در بخش بعدی و با پخش خلاصه بازی های هفته بیست و چهارم میثاقی با تایید حرفهای رضا عنایتی نسبت به عدم حضور سرمربی ها در کنفرانس خبری انتقاد کرد.

اختصاصی | حضور اوسمار در پشت صحنه برنامه فوتبال برتر

فوتبال برتر | حواشی بازی پیکان ۲ - ۲ هوادار

فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی پیکان ۲ - ۲ هوادار

⏰۲۳:۱۵

اوسمار ویرا میهمان بخش گفت و گوی ویژه برنامه امشب فوتبال برتر بود. او که در نیم فصل و در کمال ناباوری هدایت پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران را به عهده گرفت حالا یک ماموریت دشوار دارد و باید پرسپولیس را با عبور از استقلال به نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر برساند. اتفاقی که می تواند سرنوشت متفاوتی را برای مرد برزیلی در فوتبال ایران رقم بزند. اوسمار بعد از پخش تیزر معرفی و مرور تصویری و کوتاه عملکردش در استودیو حاضر شد.

میثاقی: چهره ای که جنگید تا اعتماد هواداران به دست بیاورد امشب میهمان فوتبال برتر است

اوسمار: باعث خوشحالی است که من را دعوت کردید. همینطور تشکر می کنم از هوادارانمان و تمام تلاشم را می کنم تا آنها را خوشحال کنم

« اوبرگادو یا اوبرگادا؟ من فقط این کلمه را بلدم» میثاقی این اصطلاح زبان پرتغالی را گفت و اوسمار پاسخ داد:«ما دو مدل از این کلمه استفاده می کنیم هم تشکر و هم انجام وظیفه. از بابت تشکر خیلی ممنون.»

میثاقی: وقتی آمدید پرسپولیس هواداران با شما آشنا شدند. از قبلش بگویید که از کجا شروع کردید و به اینجا رسید؟

اوسمار: من مثل همه بازیکنان دوست داشتم بازی کنم اما در شانزده هفته سالگی فهمیدم استعداد زیادی ندارم. همیشه دوست داشتم برزیل را در المپیک ببینم و در این تورنمنت موفق باشد. این انگیزه شد که به سمت مربیگری برود. در اینترناسیونال شروع کردم و بیست سال در رده های مختلف این باشگاه بودم. دعوتم به ایران خیلی سریع و اتفاقی بود. داشتم کار می کردم وقتی این پیشنهاد آمد تحقیق کردم و وقتی دیدم چه تیمی من را می خواهد تصمیم گرفتم بیایم.

میثاقی: فوتبال حرفه ای بازی کردید؟

اوسمار: نه بازی نکردم. فوتسال یک فصل در دانشگاه بازی کردم.

میثاقی: شبیه کدام بازیکن خودتان بودید؟ از کدام بازیکن پرسپولیس بهتر بودید؟

اوسمار: من از همه بدتر بودم.

میثاقی: تک به تک بازی نمی کنید با هیچکدام؟

اوسمار: من برای صحبت کردن بهتر هستم.

میثاقی: آنکه البته. از وقتی آمدند خیلی باهم گپ زدیم. خیلی هم خوش صحبت هستند. مربیگری یک عشق متفاوت است وربطی به بازی کردن ندارد. برخی می گویند سخت تر است. قبول دارید؟

اوسمار: از نظر احساسی مربی بودن خیلی سخت تر از بازی است. باید به بازیکن انگیزه بدهی بازی کند اما خودت نمیتوانی کاری بکنی. من مربیانی را می شناسم که بازیکن بزرگی نبودند اما در سال ۹۴ یکی از این مربیان برزیل را قهرمان کرد. من این مربیان را دیدم و انگیزه پیدا کردم برای این کار.

میثاقی: و چه شد که پیشنهاد پرسپولیس آمد؟

اوسمار: همیشه انگلیسی خواندم و درس می خواندم و لیگ های دیگر را مطالعه کردم. می دانستم آینده فوتبالم می تواند خارج از برزیل باشد. وقتی پیشنهاد پرسپولیس آمد فکر می کردم از تایلند یا کشورهای عربی بیاید اما از ایران فکرش را نمی کردم. وقتی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس پیشنهاد داد ۳۶ ساعت بیشتر وقت نداشتم و فوری قبول کردم

میثاقی: با خود یحیی گل محمدی هم صحبت کردید برای آمدن به پرسپولیس؟

اوسمار: آمدن من به ایران رابطه مستقیم با آقای یحیی دارد وبه خاطر ایشان آمدم

میثاقی: فضای ایران و فوتبال ایران را قبل از این می شناختید؟

اوسمار: این ۳۶ ساعت ارتباط زیادی برقرار کردم. اخباری که از اینجا به غرب می آید فرق دارد ولی وقتی به اینجا می آیی فرق می کند همه چیز. آقای مارکوس که در استقلال خوزستان است هم که با او ارتباط داشتم بعد از آمدن به ایران نظرش عوض شد. من یک دوست در سفارت اروگویه داشتم که گفت شرایط در ایران خیلی خوب است. با آقا یحیی درباره فوتبال صحبت کردم فقط.

میثاقی: بازی خاص یا اتفاق خاصی از ایران دیده بودید؟

اوسمار: فوتبال ایران مطرح بوده در دنیا و می شناختم. در جام جهانی برزیل در کمپ کورینتیانس تمرین می کردو دوست من برای این تیم کار ترجمه انجام می داد. آنجا با دوستانی که در کمپ بودند صحبت کردم و بیشتر آشنا شدم. در جام جهانی ۸۰ درصد بازی ها را دیدم بعدا.

فوتبال برتر | اوسمار: آمدنم به ایران ارتباط مستقیم با یحیی دارد

⏰۲۳:۳۰

میثاقی: قبول دارید سرمایه اصلی هوادار است.

اوسمار: فوتبال عشق است و همه چیز به خاطر تماشاگران است.

میثاقی: جایی که شما رفتید هم جایی است که قبلا استقلال و پرسپولیس می رفتند و شکست می خوردند

اوسمار: من حس خوبی دارم چون هواداران آبادانی برزیل را دوست دارند. خوشحال می شوم پرچم های برزیل را می بینم. این عالی است مردم یک شهر طرفدار یک تیم هستند. هر زمان به آبادان می روم لذت می برم.

میثاقی: آبادان برزیلته؟

اوسمار: می گویند برزیل جزئی از آبادان است

میثاقی: یک جایی یحیی جدا شد و شما باید جایگزین می شدید. راجع به آن مقطع می گویید؟

اوسمار: راستش خیلی دوران سختی برای همه بود نه فقط برای من. برای باشگاه و هیات مدیره و بازیکنان که با تغییرات در کادرفنی مواجه می شدند. من تیم را خیلی خوب می شناختم. می دانستم تیممان چقدر کیفیت دارد و می تواند کارهای بزرگ انجام بدهد. پارسال دو قهرمانی به دست آوردیم. اعتماد داشتم به تیم که چنین مسئولتی را قبول کنم. نگرانی هواداران را می فهمم و درک می کردم. اما بزرگانی مثل یحیی نه فقط مربی خوب که انسان بزرگی است که مربی بزرگی مثل برانکو را می خواستند بیاورند. طرفداران مقایسه می کردند و این نگرانی شان بود. درست است یکسری پیام های ناراحت کننده و بی ادبی نه فقط برای من بلکه برای خانواده ام آمد. می فهمم فوتبال عشق هواداران است می دانستیم نتیجه بگیریم می توانیم نگاه هواداران را عوض کنیم.

میثاقی: این هم طور نکشید و بعد از چند بازی آنچه می خواستید از هواداران گرفتید؟

اوسمار: وقتی برای خرید یا تفریح به خیابان می روم برخورد مردم را که می بینم من را تشویق می کند کارم به بهتر انجام بدهم

میثاقی: حضور در فضای پرفشار کمک کرد که بتوانید این مسیولیت را به عهده بگیرید

اوسمار: تقریبا موقعیت مشابهی در کورنتیانس که هوادار زیادی دارد. من به عنوان سرمربی انتخاب شدم جایی که تیم خیلی موفقیت خیلی خوبی در فصل قبل داشت اما در فصل جدید بازیکنان زیادی فروخته بود و شبیه پرسپولیس بود شرایطش. فقط آقا یحیی نرفت ننکا مربی دروازه بان ها هم رفت. فرق پرسپولیس با کورنتیانس این بود که بازیکنان ماندن و عوض نشدند. اما با توجه به شناختم ایمان داشتم می توانیم موفق شویم.

میثاقی: چند سالتونه؟

اوسمار: ۴۸ سال

میثاقی: اصلا نمی آید بهتان

اوسمار: از کسی که من را گریم کرد تشکر می کنم

میثاقی: واقعا نمی آید که ۴۸ سالتان باشد.از منطقه ای که می آیید بازیکن بزرگ داشته است؟

اوسمار: رونالدینیو و آلیسون بکر

فوتبال برتر | اوسمار: اولین بار من آلیسون بکر را به تیم اینترناسیونال بردم

میثاقی: بچه محل رونالدینیو هستین؟ من عاشقش بودم. اسم کاملتان چیست؟

اوسمار: من آلیسون بکر را از خانه شان آوردم برای بازی کردن. خودش و برادرش را. فوتبالشان را با من شروع کردند.

میثاقی: محله فوتبال خیزی بوده است؟

اوسمار: لیست همه را بخواهم بگویم خیلی هستند. می توانم یک تیم ملی بگویم.

فوتبال برتر | اوسمار: همیشه از حضور در آبادان لذت می برم

فوتبال برتر | حواشی بازی صنعت نفت ۰ - ۳ پرسپولیس

اختصاصی | تصاویری از اوسمار هنگام تماشای بازی پرسپولیس و صنعت در استودیوی برنامه

⏰۲۳:۵۴

اوسمار درباره درخشش امیررضا رفیعی درون دروازه پرسپولیس هم گفت: ما گزینه های دیگری نداشتیم اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم به خاطر تمریناتش که نشان داده بود دروازه بان توانمندی است. پارسال هم به او توجه داشتیم. وقتی گوهری رفت به او اطمینان داشتیم. بیرانوند هم شروع کرده به تمرین با تیم اما نیاز به فیزیوتراپی دارد. امیدوارم زودتر آماده شود. البته شاید به بازی جام حذفی نرسد اما می تواند به بازی با سپاهان برسد.

میثاقی: کلا با شوخی ها و مسایل بیرانوند چطور برخورد می کنید؟

اوسمار: کلا شرایط خیلی خوبی داریم. بعضیا شوخ هستند و بعضیا جدی تر هستند. علیرضا جزو بچه های شوخ تیم است.

فوتبال برتر | آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند از زبان اوسمار

فوتبال برتر | کلیپ گل‌های شهاب زاهدی در لیگ ژاپن

میثاقی: بازیکنانی که نیم فصل گرفتید خیلی کمک کردند؟

اوسمار: بازگشت به نیم فصل دوم که بازیها را شروع کردیم، درمورد عیسی می دانستیم جواب می دهد چون در پرسپولیس بازی کرده بود و جو را می شناخت. اما عبدالکریم و اورونوف خیلی زود با تیم هماهنگ شدند.

میثاقی: اورونوف خیلی خوب نشان داده است

اوسمار: یک بازی دوستانه ایران و ازبکستان بود که خیلی توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیدم که امکانش هست فوری دست به کار شدیم.

میثاقی: حرف هم می زند در تیم؟ می گویند که حرف نمی زند اصلا؟

اوسمار: چند ماهی است انگلیسی صحبت می کند. با گئورگی و وحدت همزبان است و کمی صحبت می کند. بهترینش اینست که با توپ صحبت می کند.

میثاقی: نمی گویید دریبل نزن؟ چون برزیلی هستین...

اوسمار: ما یک ایده مخصوص به خودمان داریم. همه بازیکنان آشنا هستند با آن. بازیکنان تا جایی که به کار تیمی ضربه نزند آزادی عمل دارند.

فوتبال برتر | اوسمار: هر تیمی بهتر بازی کند قهرمان می شود

⏰۰۰:۰۴

اوسمار: شهاب زاهدی بازیکن خیلی خوبی است. خیلی حرفه ای است و می داند چطوری از خودش مراقبت کند. شرایط بدنی خیلی خوبی دارد نسبت به بازیکن پست خودش. خیلی خوشحالم که اتفاقات خوبی برایش در ژاپن می افتد. یک بازیکن دارد آنجا که با من قبلا کار کرده و گفت شهاب خیلی خوب دارد کار می کند. برای ما سخت بود که در آن مقطع برود. بیشتر خواسته خودش بود که برود. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند که صددرصد خودش را بگذارد. وقتی بازیکن صددرصد خودش را می گذارد که بخواهد در تیم باشد.

سوال هایی که بینندگان از اوسمار پرسیده بودند:

چه تیمی شایسته قهرمانی است؟ سپاهان و استقلال...

اوسمار: به نظر من تیمی قهرمان می شود که بیشترین امتیاز به آخر فصل برسد امیدوارم پرسپولیس باشد

چه تیمی از نظر فنی بهتر است؟

اوسمار: سخت است گفتنش چون فوتبال را همه دوست دارند که روش های مختلف بازی دارد. ما هیچ وقت راجع به بازی کردن تیمها صحبت نمی کنیم فقط یادمان می آید چه تیمی قهرمان شده است. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد خواهند کرد و می گویند خوب بازی خواهیم کرد.

فوتبال زیبا و تماشاگرپسند یا نتیجه گرا؟

اوسمار: در کل لیگ بخواهیم بگوییم تیمی که خوب بازی کند توجه را بیشتر جلب می کند و قهرمان می شود. بازی های حذفی مهم بردن بازی است. در فوتبال وقتی خوب بازی کنید می برید. 

در دربی چه اتفاقی برای تیمتان افتاد؟

اوسمار: دربی در همه جای دنیا سخت است. سعی کردیم بازی همیشگی را انجام بدهیم. اما بازیکنی که خیلی احساساتی باشد و جو تماشاچی ها بازی را عوض می کند. حتی برای داورها هم سخت می شود. همه  تلاشمان را کردیم برنده باشیم. ما هستیم و زنده هستیم و تا آخر مبارزه می کنیم.

راجع به داوری امسال نظرتان چیست؟

اوسمار: کمک کنیم به تصمیم گیری داوران. تصمیماتشان در نتیجه بازیها تاثیر دارد. در برزیل چهارسال است از VAR‌استفاده می کنیم اما هنوز مشکلاتی هست اما دست خودم بود می گفتم همه بازی ها با Var برگزار شود.

نمی گویید نمیگذارند ما قهرمان شویم. تیمتان می گوید بعضی وقتها.

اوسمار: به نظرم یک تیم باید بهترین عملکرد را داشته باشد و هیچ چیزی روی کارش تاثیر نگذارد

اگر یکسال دیگر ماندید تغییر نکنید. قطبی اول و دوسال بعد فرق می کرد. کی روش اول و دوسال بعد متفاوت بود. ساپینتو البته از اول همینطور بود.

اوسمار: شاید ۵ سال ۱۰ سال دیگر بمانم اما شما نخواهید دید من راجع به داوری صحبت کنم

اخراجتان دربازی با گل گهر جریانش چه بود؟

اوسمار: داور چهارم روی نظر داور وسط تاثیرگذاشت. وسط زمین بازیکن حریف افتاده و بازیکن ما داشت کمک می کرد. خواستم به دکتر بگویم سریعتر به بازیکن کمک کند. وقتی توپ در زمین بود وارد نشدم. وقتی خارج شد وارد شدم. مربی و کادرپزشکی گل گهر هم آمدند. شاید زیاده روی بود اما به خاطر حرفهای کمک داور چهارم بود فکر کنم. در ۲۸ سال که کار می کنم دومین کارت قرمزم هست.

آن یکی برای چی بود؟

اوسمار: من عادت ندارم کنار زمین به داور اعتراض کنم. داور باید آرامش داشته باشد تا کارش را انجام بدهد. کارت قرمز دیگرم در برزیل به خاطر اعتراض به این بود که چرا پنالتی نگرفته است.

آیا با پرسپولیس تمدید خواهد کرد؟

اوسمار: این موضوع پروسه ای است که انجام می شود تمرکزمان روی جام حذفی است. امیدوارم پایان خوبی داشته باشد چون هر دو طرف این را می خواهیم. پروسه را شروع کردیم و صحبت های اولیه انجام شده. تمدید قرارداد یک امضای ساده نیست. راجع به بازیکنان صحبت کردیم راجع به تغییرات مالکیت و خیلی مسایل دیگر هست که فقط یک تمدید ساده نیست.

اوسمار در ادامه درباره محرومیت دانیال اسماعیلی فر به خاطر مسایل انضباطی گفت: کسانی که در ورزش هستند، در تلویزیون و فضای مجازی و خیابان....ما الگو هستیم برای جوانان و بچه ها. ممکن است گاهی کنترل احساسات راحت نباشد اما داریم تلاش می کنیم که احساسات خودمان را کنترل کنیم. اما وقتی احساسات خودمان را کنترل کنیم همه چیز خوب پیش می رود.

میثاقی: بهترین بازیکن استقلال؟

اوسمار: من خیلی از بازیکنان را دوست دارم و یک لیستی دارم که برخی از آنها دوست دارم به ما اضافه شوند. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم. در جلسات کادرفنی شماره بازیکنان را می گویم که شماره حفظ کردن راحت تر است. مهدی قایدی، شهریار مغانلو، رامین رضاییان.... پرسپولیس هم فصل پیش و هم الان بازیکنان زیادی رفتند. مثل  عمری و سرلک ویا بازیکنانی مثل  عیسی و صادقی و ترابی که بازیکنان خیلی خوبی هستند. اما در مجموع کل تیم ما همه خوب هستند.

در بین مصاحبه با اوسمار و پیش از پخش بازی استقلال گفت و گوی اختصاصی فوتبال برتر با مهدی مهدی‌پور ستاره مصدوم آبی ها پخش شد

اختصاصی | گفتگو با مهدی مهدی‌پور، ستاره استقلال (نسخه کامل)

⏰۰۰:۱۲

فوتبال برتر | میثاقی خطاب به بازیکنان محروم سرخابی: پول حرفه ای میگیرید که رفتار حرفه ای داشته باشید

میثاقی: آیا خوابت می آید

اوسمار: من شبها ساعت ۱ می‌خوابم

میثاقی: چه غذای ایرانی علاقه داری؟

اوسمار: عاشق کشک بادمجان و شیشلیک هستم

میثاقی: زبان فارسی یاد گرفتید؟

اوسمار: من فکر می کنم هیچوقت نتوانم فارسی را کامل یاد بگیرم

میثاقی: در این مدت که در فوتبال ایران بودید بخواهید چند مورد را بگویید که اگر نباشد موجب پیشرفت فوتبال می شود چیست؟

اوسمار: یک موضوعی که هست که می خواهم نباشد وقت تلف کردن زیاد است. اعتراض به داور و مسایل بیرون زمین. تماشاگران اشیایی به داخل زمین می اندازند. بازیکن تمارض می کند و اینها برای فوتبال خوب نیست.پ

فوتبال برتر | اوسمار: عاشق کشک بادمجان و شیشلیک هستم

سوالات تک کلمه‌ای مخاطبین:

چای یا قهوه؟

اوسمار: قهوه

مسی یا رونالدو؟

اوسمار: مسی...البته رونالدوی اصلی برزیلی است.

لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟

اوسمار: جوابش سخت است. لیگ ایران زندگی ما است و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است

قهرمانی لیگ یا بردن دربی؟

اوسمار: قهرمانی

گواردیولا یا کلوپ؟

اوسمار: کلوپ

تیکی تاکا یا دفاع ضدحمله؟

اوسمار: میکس 

تعطیلات خانه یا سفر؟

اوسمار: سفر

بازیکن جوان یا باتجربه؟

اوسمار: بازیکن خوب

آزادی یا ماراکانا؟

اوسمار: ماراکانا. ماراکانا کعبه فوتبال است

فوتبال برتر | چالش جذاب سوالات تک کلمه ای با اوسمار

۰۰:۳۴

فوتبال برتر | گلایه و ناراحتی هواداران صنعت نفت بعد از شکست مقابل پرسپولیس

فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی صنعت نفت ۰ - ۳ پرسپولیس

⏰۰۱:۰۰

فوتبال برتر | آنالیز عملکرد فنی تیم استقلال

⏰۰۱:۴۰

فوتبال برتر | حواشی بازی گل گهر ۲ - ۲ استقلال خوزستان

فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی گل گهر ۲ - ۲ استقلال خوزستان

فوتبال برتر | حواشی بازی استقلال ۳ - ۲ شمس آذر

فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی استقلال ۳ - ۲ شمس آذر

⏰۰۱:۵۲

فوتبال برتر | حواشی بازی نساجی ۱ - ۰ تراکتور

فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی نساجی ۱ - ۰ تراکتور

فوتبال برتر | حواشی بازی ذوب آهن ۲ - ۰ آلومینیوم اراک

فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی ذوب آهن ۲ - ۰ آلومینیوم اراک

فوتبال برتر | حواشی بازی ملوان ۱ - ۲ سپاهان

فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی ملوان ۱ - ۲ سپاهان

فوتبال برتر | حواشی بازی فولاد ۰ - ۱ مس رفسنجان

⏰۰۲:۱۲

عبدالله ویسی میهمان تلفنی در دقایق آخر برنامه بود.

او درباره شرایط فولاد گفت: متاسفانه شرایط فولاد از اول فصل خوب نبود و تا حالا ادامه دارد. مردم حق دارند هرچه می گویند. من اینجا هستم که شرایط را درست کنم. من و بازیکنان و مسیولان تلاش داریم که امتیازات این بازی های باقیمانده را به دست بیاوریم. 

ویسی ادامه داد: متاسفانه سه تیم خوزستانی شرایط خوبی ندارند وباید این موضوع بررسی شود. متاسفانه یکی از تیم های ما می افتد باید تلاش کنیم که دو تیم دیگر بمانند.

او درباره بازی برابر رفسنجان و اینکه بعضی بازیکنان خوب نبودند گفت: همانطور که محرم گفت نیمه اول خوبی بودیم. اما تیم از نظر بدنی اصلا اوضاعش خوب نیست. مطمین هستم که اوضاع ما درست می شود. از طرف خودم و مسیولان باشگاه و بازیکنان از مردم خوب خوزستان عذرخواهی می کنم. قول شرف می دهم که با تمام وجود تلاش کنم اتفاقات بد دیگر رقم نخورد.و در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم برای سال آینده برنامه ریزی کنیم.

فوتبال برتر | گفتگو با عبدالله ویسی درباره نتایج ضعیف فولاد

⏰۰۲:۱۵ (پایان برنامه زنده)

برنامه ساعت ۲:۱۵ دقیقه و با بررسی کوتاه شرایط تیم ها در جدول به پایان رسید.

برچسب ها
کد خبر : 5324
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار