loader
19:02
0
کد خبر : 6029

فوتبال برتر؛ از شهاب زاهدی و فوتبالیست‌ها تا بررسی بازی‌های لیگ

برنامه فوتبال امشب و بعد از انجام بازی‌های هفته بیست و ششم روی آنتن رفت؛ برنامه‌ای که در بخشی از آن محمدحسین میثاقی با شهاب زاهدی نیز به گفتگو نشست.

فوتبال برتر؛ از شهاب زاهدی و فوتبالیست‌ها تا بررسی بازی‌های لیگ

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدحسین میثاقی از ساعت ۲۲:۵۷ آغاز شد. این برنامه همچون برنامه های گذشته به بررسی بازی های لیگ برتر پرداخته خواهد شد. با توجه به اینکه در طی فاصله دو برنامه دو هفته از رقابت های لیگ برتر برگزار شد فشرده تر از همیشه و به بررسی دو هفته ۲۵ و ۲۶ لیگ برتر اختصاص دارد.

در برنامه امشب علاوه بر بررسی بازی ها و حواشی و داوری ها، میهمان‌های تلفنی نیز در برنامه حضور پیدا خواهند کرد.

⏰۲۳:۰۷

فوتبال برتر | تیزر برنامه فوتبال برتر ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فوتبال برتر | حواشی بازی ذوب آهن و نساجی

⏰۲۳:۳۷

فوتبال برتر | آیتم ویژه به مناسبت درگذشت مسعود اسکویی

فوتبال برتر | گل‌های سرنوشت‌ساز دقیقه ۹۰ به بعد در نیم فصل دوم لیگ برتر

فوتبال برتر | حواشی بازی شمس آذر و پیکان


فوتبال برتر | آنالیز بازی شمس آذر و پیکان


فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی شمس آذر و پیکان

فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی ذوب آهن و نساجی

⏰۲۳:۵۳

فوتبال برتر | کامبک های هوادار در نیم فصل دوم لیگ برتر ۱۴۰۲-۱۴۰۳

فوتبال برتر | آنالیز بازی هوادار و نفت آبادان


فوتبال برتر | کارشناسی داوری هوادار و نفت آبادان


فوتبال برتر | حواشی بازی مس رفسنجان و گل گهر

⏰۰۰:۱۹

منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال اولین میهمان برنامه امشب بود. او  درباره حواشی بازیهای اخیر بخصوص بازی  پرسپولیس و سپاهان روی خط برنامه آمد. میثاقی درباره شعارهای روی سکوها و همچنین برخی از حرفهایی که از سوی بازیکنان در میکسدزون مطرح شد از او سوال کرد:

قنبرزاده: کمیته صیانت از مدتی پیش تشکیل شد. در این راستا این کارگروه موارد مختلف را بررسی می کند. در بازی پرسپولیس و سپاهان اتفاقات ناخوشایندی افتاد و وزیر ورزش ورود کردند و رییس فدراسیون کارگروهی را تشکیل داد. این کمیته با هماهنگی سازمانها و نهادهای فدراسیون دارند کار و بررسی می کنند. کمیته های قضایی فدراسیون فوتبال با بررسی گزارش ها و مدارک محرومیت ده ساله برای آن هوادار نما که متاسفانه حرفهای نادرستی زد که در هر جامعه ای بخصوص جامعه ما که اسلامی است مناسب نیست. حتی نهادهای بین المللی هم می توانند به آن ورود کنند. باشگاهها را به این کارگروه دعوت می کنیم. کماکان وظیفه سازمان دهی به عهده باشگاهها هست. باشگاهها باید آرامش داشته باشند و با توجه به این قضیه کسانی که تخطی کردند کمیته انضباطی براساس قوانین احضار خواهد کرد و حتما آرای شدیدی را صادر خواهند کرد. بخصوص اتفاقاتی که درمورد بانوان رخ داد و عموم جامعه را ناراحت کرد. افرادی که به ورزشگاه می آیند که رفتاری انجام می دهند که نمی توان بازگو کرد حتما باید برخورد شود و حتما متولیان فدراسیون فوتبال برخورد شدید خواهند کرد. حتی متولیان خارج از فوتبال ورود می کنند. ورزشگاه یک مکان عمومی است و نهادهای مختلفی روی آن نظارت دارند. در فدراسیون بیش از شش هفت ساعت جلسات مکرر با کمیته های قضایی داشته و حتما در آینده نزدیک احکام مناسبی برای خاطیان صادر می شود. نمی توانم بگویم احکام کی صادر می شود چون کمیته های قضایی باید به قطعیت برسند.

میثاقی: مسابقات فشرده است و توالی بازی ها و فاصله آنها تاثیرگذار است

قنبرزاده: بله دوستان دارند به جد و سریع کار می کنند و براساس قوانین و آیین نامه انضباطی احکام صادر خواهد شد

میثاقی: در بازی سپاهان و پرسپولیس یکی از مشکلات چیدمان تماشاگران بود؟

قنبرزاده: یکی از مواردی که در این کارگروهها مورد بررسی قرار گرفتهَ، اگر ورزشگاههای ما فصل آتی نتوانند شرایط را مهیا کنند بازی در آنها برگزار نمی شود. ورزشگاهها باید از ظرفیت برخوردار باشند. هرکسی باید روی صندلی که بلیت دارد بنشیند.  انشالله از سال بعد هماهنگی شده باشگاهها از فصل آینده ورزشگاهها حداقل استانداردها را داشته باشند.

میثاقی: این بازی چگونه جانمایی شده بود؟

قنبرزاده: بخشی در اختیار فدراسیون هست و بخشی در حوزه اختیارات عوامل انتظامی بازی است. چرا که اگر این موارد در خارج از ورزشگاه اتفاق بیفتد جامعه انتظار دارد که با آن برخورد شود. جامعه انتظار برخورد شدید از سوی فدراسیون دارد. در جامعه عمومی سینماها ورزشگاهها و هرجایی که متعلق به عموم مردم است چنین رفتارهایی شامل برخورد می شود.

میثاقی: جریمه های نقدی بازدارندگی ندارند. یک جریمه ۲ میلیاردی داریم برای ویسی؟

قنبرزاده: هیات رییسه سازمان لیگ این را تصویب کرد و روز بعد از آن جلسه ای با حضور رییس فدراسیون و نواب رییس صورتجلسه شد و نهایتا به کمیته انضباطی ارجاع شد. یک تبصره ای داشت که در رسانه ها مورد توجه قرار نگرفت. گفته تا سقف یک چهارم قابل کاهش است. همین حکم ویسی می تواند با تشخیص رییس فدراسیون و کمیته انضباطی تا ۵۰۰ میلیون کاهش پیدا کند. مردم حوصله کنند این بازی به خیر و خوشی تمام شود تا انشالله از فصل بعد ورزشگاهها استانداردهای لازم را داشته باشند. اگر ورزشگاهی فاقد این زیرساخت ها باشد مسابقات فصل آینده در آن برگزار نمی شود.

فوتبال برتر | گفت و گو با قنبرزاده درباره حواشی جنجالی بازی سپاهان و پرسپولیس و جریمه ۲ میلیاردی ویسی

⏰۰۰:۳۸

فوتبال برتر | آنالیز بازی گل گهر و مس رفسنجان


فوتبال برتر | حواشی بازی استقلال خوزستان و ملوان


فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی مس رفسنجان و گل گهر

فوتبال برتر | حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان


فوتبال برتر | آنالیز بازی پرسپولیس و سپاهان

فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و سپاهان

⏰۰۰:۵۶

عبدالله ویسی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان که تیمش در بازی برابر تراکتور شکست خورد در ارتباط با شرایط این تیم و البته جریمه ۲ میلیاردتومانی به خاطر حرفهایش در کنفرانس خبری هفته گذشته صحبت کرد.

ویسی: بازی را زیبا و خوب شروع کردیم. هوادارنمان همراهی کردند. نیمه دوم بسیار عالی شروع کردیم متاسفانه برخلاف روند بازی گل خوردیم. در مقابل تیم تراکتور بازی کردیم. بازی خوبی بود. 

ویسی درباره اخراج بازیکن تیمش گفت: اخراج درست بود. از نظر فشار روانی وضعیت ما خراب است. موسی کولیبالی رفته بود جلو ضدحمله خوردیم و شرمنده هواداران شدیم. قول شرف می دهم فولاد در لیگ برتر میماند. به مردم خوزستان قول می دهم تیم ما در لیگ برتر بماند.

میثاقی: بازی رودررو که با استقلال خوزستان و نساجی داشتید محاسبه می شود؟

ویسی: متاسفانه سه تیم خوزستانی در خطر هستند. 

میثاقی: شما در دو تیمشان مربی بودید. می گویند تیم نفت بد بسته شده است؟

ویسی: بعد از من ۹ تا بازیکن گرفتند. اینها بهانه است. من هم خیلی چیزها می توانم راجع به فولاد بگویم.

میثاقی: اگر بد بسته شده نگیر. اگر تیم بیفتند می گویند بد بسته شده است.

ویسی: اگر می دانستم که سهراب و کمالوند می آیند و من اخراج می شوم می گفتم این گلر را بگیرم یا این هافبک دفاعی را بگیرم. چرا می گویند تیم بد بسته شده است. امروز دفاع راست نداشتم. بگویم منصوریان بد تیم بسته. منصوریان عالی تیم بسته است. من مهاجم را دفاع راست گذاشتم مگر چیزی گفتم. تیم خوبی بسته منصوریان برای آسیایی شدن اما اتفاقاتی رقم خورد که اینطوری شد. فولاد بنزی است که مورتورش خراب است.

میثاقی: شما تعمیرکار بنز هستید؟

ویسی: این کار من است. پیکان و صنعت نفت را نگه داشتم. شاهین بوشهر را آوردم لیگ برتر. 

میثاقی: راجع به داستان هفته قبل صحبت کنید. باور نداشتید دو میلیارد تومان باشد؟

ویسی: انقدر استرس بالاست که من اصلا نفهمیدم. فکر کردم بیست میلیون است بعد فهمیدم دومیلیارد است. من فکر کردم کمیته انضباطی داده است.

میثاقی: سازمان لیگ دستورالعمل دارد که مربیان را می توانند تا ۲ میلیارد جریمه کنند.

ویسی: در کتابهای دهخدا و فارسی را می گردم که پاییدن یعنی چی؟ آیا بپایین اینقدر جریمه دارد؟ اگر نمی توانید اداره کنید حفاظت اطلاعات و شورای امنیت بیایند وسط جریمه دارد؟ به کجا برخورده است؟

میثاقي: دعوت شدید جایی؟

ویسی: بله فردا باید بروم تهران. اگر کسی متهم به قتل باشد اول باید برود دادگاه بعد حکم بگیرد. من کمیته انضباطی نرفتم هنوز. 

میثاقی: تا تسویه نکنید نمی توانید روی نیمکت بنشینید؟

ویسی: بخدا قسم اگر تا فیفا هم شده می روم.

میثاقی: چقدر قرارداد دارید؟

ویسی: من یک و نیم میلیارد قراردادم است. 

میثاقی: ۵۰۰ روی بنز ضرر می دهید. 

ویسی: درست است فوتبال حد و مرز ندارد اما ما را اذیت می کنند. اگر بدترین کار دنیا که کشتن یک فرد است را من انجام بدهم ۸۰۰ میلیون دیه باید بدهم.

فوتبال برتر | گفت و گو با ویسی درباره وضعیت فولاد و جریمه ۲ میلیاردی او پس از مصاحبه جنجالی

⏰۰۱:۰۸

فوتبال برتر | حواشی بازی آلومینیوم اراک و فولاد

فوتبال برتر | حواشی بازی تراکتور و استقلال


فوتبال برتر | آنالیز بازی تراکتور و استقلال


فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی تراکتور و استقلال


فوتبال برتر | واکنش میثاقی به تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال

فوتبال برتر | بازیهای حساس اما نچندان تماشایی لیگ برتر ایران

فوتبال برتر | حواشی بازی پیکان و آلومینیوم

⏰۰۱:۳۵

شهاب زاهدی بازیکن سابق پرسپولیس که از نیم فصل به تیم آویسپا فوکوئوکا پیوسته در این تیم عملکرد درخشانی داشته و یکی از ستاره های حال حاضر جی لیگ است. شهاب امشب میهمان اسکایپی برنامه فوتبال برتر بود و با محمدحسین میثاقی گفت و گو کرد. البته به دلیل تفاوت زیاد ساعت بین ایران و ژاپن در حالی که شهاب ساعت ۱:۳۵ روی خط ارتباط تصویری آمد اما در ژاپن ساعت ۷ صبح است.

زاهدی در ارتباط با بازی های فشرده فوتبال ژاپن گفت: الان یکجورایی تعطیلات در ژاپن است. سازمان لیگ نوعی برنامه ریزی کرده که هر سه روز بازی داریم. امروز ریکاوری کردیم و بازیها واقعا فشرده است.

میثاقی: یک آتشفشانی بودی که ناگهان فعال شدی؟ چرا از پرسپولیس رفتی به ژاپن؟

زاهدی: پیشنهاد تیم ژاپنی زمانی به من رسید که تقریبا یک هفته به بازی با آلومینیوم مانده بود. یکدفعه ای نبود. با باشگاه صحبت کرده بودم و کادرفنی هم در جریان بود اما به خاطر مسایلی مثل بسته بودن پنجره عقب می افتاد. اما در هرصورت تصمیمی بود که برپایه پیشرفتم گرفتم. اولویت اولم این بود که مسیر رو به جلویی داشته باشم خداراشکر که شروعش خوب بوده و امیدوارم ادامه دار باشد.

میثاقی: هنوز هم تنها هت تریک لیگ برتر را در این فصل کردی ضمن اینکه خیلی ها می گویند چرا شهاب رفت؟

زاهدی: متاسفانه و خوشبختانه بازیکن مهاجم را فقط گلهایش را می بینند. شما راجع به بلانکو صحبت کردید و گفتید گل کم زده اما وظایف را انجام می دهد. شرایط من هم نیم فصل اول اینطوری بود. اما از نظر گلزنی با توجه به لیگ ایران، تیمها مقابل استقلال و پرسپولیس بسته بازی می کنند. شرایط کاملا متفاوت است. همه اخبار و توجه روی تیم ما طوری است که باید برنده باشیم و مهم گلزنی نیست. با اینحال آمار خوبی داشتم. هنوز عملکردم شرایط خوبی را نشان می دهد. در رابطه با مسایل دیگر طبیعی است فشار و انتقاد زیاد هست اما من همیشه از آن ها استفاده کردم که بهتر شوم.

میثاقی: گویا هنوز یک پروژه ناتمام در ایران داری؟ ترنسفر می شوی عملکردت متفاوت می شود.

زاهدی: حق با شماست و درست می گید. زندگی ادامه دارد و در جریانست. آینده شاید اتفاقات متفاوتی داشته باشد. فارغ از این مسایل همیشه هوادار پرسپولیس بودم. شاید جدا شدنم جلوه خوبی نداشت. چون طوری بیان شد که علیه من بود با اینحال آرزوی موفقیت می کنم برای پرسپولیس چون با کیفیت ترین تیم لیگ هستند و لایق قهرمانی.

فوتبال برتر | بهترین لحظات شهاب زاهدی در تیم آویسپا

میثاقی: اوسمار گلت را در صفحه شخصی اش گذاشته بود. رابطه اش خوب است باهات

زاهدی: رابطه ام با همه خوب بود. اوسمار عضوی از کادرفنی بود بارها با هم صحبت کردیم. خیلی جاها با من صحبت می کرد. بخصوص فشاری که اول فصل وجود داشت بعد از سه چهار بازی. با او صحبت کردم و تجربیاتش به من کمک کرد. نوع فوتبال پرسپولیس ستودنی است. قبل از صحبت با شما نتوانستم بازی را ببینم اما خلاصه اش را دیدم که ده نفره توانستند ببرند. این نشان دهنده باوری است که در تیم هست. من افتخار می کنم در نیم فصل اول عضوی از این تیم بودم.

میثاقی: از آویسپا فوکوئوکا بگو چطور تیمی است؟

زاهدی: یک تیم نوپا است که دوازده سیزده سال است به لیگ برتر آمده اما روند رو به رشد داشته است. پارسال قهرمان حذفی شده و در لیگ هفتم. امسال می خواهند جایگاه بهتری داشته باشند. تفکر رویایی ندارند می گویند که اگر بتوانند نتایج بهتری نسبت به سال قبل بگیریم یعنی عملکرمان خوب بوده است. قراردادم با توجه به شرایطم در اوکراین یکماه دیگر است و باشگاه در حال مذاکره است و باید ببینیم چه می شود. من قراردادم پایان سال جاری میلادی با تیم اوکراینی تمام می شود. متاسفانه جنگ در اوکراین جریان دارد. و با توجه به شرایطی که فیفا گذاشته من قراردادم تمام می شود و آزاد خواهم بود. فوکوئوکا سومین شهر بزرگ ژاپن است که می گویند غذاهای خیلی خوبی دارد. جوری جا افتاده که خیلی ها تصور خوبی ندارند. سوشی معروف ترین غذایش است.  جای خوبی است.

فوتبال برتر | صحبت های شهاب زاهدی درباره ترک پرسپولیس و رفتن به لیگ ژاپن

میثاقی: اوضاع چه تیمهایی خوب است؟

زاهدی: صدرجدول ماشیدا است که بازیکنان زیادی دارد و هزینه بالایی کرده است. نه در حد عربستان اما نسبت به بودجه باشگاه بازیکنان خوبی گرفته. تیم دوم ویسل کوبه است که پارسال اینیستا در آن بازی می کرد. یوکوهاما مارینوس که به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. لیگ اینجا عجیب است چون نمی دانید بازی با تیم اول سخت است یا تیم آخر. چون همه تیمها در یک سطح هستند. خیلی برایم عجیب است. با تیم قعرنشین بازی داریم می بینیم خیلی خوب هستند. یا با تیم بالای جدول بازی می کنید می بینید خیلی راحت است. ما علاقه داریم با تیمهای بالای جدول بازی کنیم چون راحت تر است.

میثاقی: آمارت عالی بوده؟

زاهدی: متاسفانه دیروز یک شانس خوب داشتم اما گل نشد. دیروز یک، یک شدیم اما خوشبختانه نباختیم. اما تیممان ده تا زده من روی هفت گل تاثیرگذار بودم.

میثاقی: گل آخرت از شصت متری خیلی فوق العاده بود.

زاهدی: تقریبا ۵ دقیقه قبل از این صحنه داشتم دروازه بان را چک می کردم چون نوع فوتبال گامبا اوزاکا مالکانه بود و توپ بین هافبک و دفاع در جریان بود و گلرشان هم خیلی کمک می کرد. هی گلر را زیرنظر داشتم و در فکرم بود که توپ را گرفتم بزنم و خداراشکر رفت توی گل. خیلی دور بود و خودم هم فکر نمی کردم این توپ گل شود.

میثاقي: خیلی کامنت های زیادی هم گرفت؟ اوسمار گفته بود پله هم نمی تواند بزند؟

زاهدی: بله این یکی از بهترین کامنت ها بود که آقای اوسمار گذاشتند.

فوتبال برتر | زاهدی: فوتبالی که پرسپولیس با اوسمار بازی می کنید ستودنی است

میثاقی: با بلندگو چند کلمه ای ژاپنی هم حرف زدی؟

زاهدی: روی بلندگو با خودکار به انگلیسی نوشته بودند و من آنرا تکرار می کردم.  

میثاقی: کلمه ژاپنی چیزی بلدی؟

زاهدی: تشکر کردن و عذرخواهی را بلدم. 

میثاقی: برایشان حضور یک بازیکن ایرانی چقدر جالب است؟

زاهدی: از زمانی که من آمدم توجه متفاوتی شد. چون هیچ ایرانی نیامده بود و فوتبال ایران خیلی با ژاپن متفاوت است. سرعت انتقال خیلی بالاو عجیب است. هرچقدر تلاش می کنم گاهی نمی توانم به آنها برسم. فوتبال ایران ایستاتر و درگیرانه تر است. هواداران هیچ نوع پیش زمینه ای نداشتند درباره اینکه من چطور کار می کنم. شرایط خوب پیش رفت می تواند دروازه ای باشد برای ورود بازیکنان بیشتر ایرانی به لیگ ژاپن.

میثاقی: خیلی زود جا افتادی و امیدوارم این عملکردت ادامه دار باشد

زاهدی: ممنونم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

فوتبال برتر | صحبت های شهاب زاهدی درباره گل 60 متری اش در لیگ ژاپن

میثاقی: کارتون فوتبالیست ها در ژاپن طرفداردارد؟

زاهدی: من خودم با کارتون فوتبالیست ها عاشق فوتبال شدم. آنجا پرسیدم که دیدید گفتند آره. اینجا هرجا می روم حتی آدم ۵۰ ساله هم دارد کارتون می بیند. کارتون هایی که درباره والیبال و تنیس و....من خودم فقط در پرواز کارتون می بینم. در کل خیلی فرهنگ جالبی دارند. چیزی که خیلی برام جالب بود اینجا فکر می کنم یکی از دلایل پیشرفتشان اینست که نقد ندارند اصلا. بازیکن جدید می رود کسی با او کار ندارد تا جا بیفتد. حتی بین خودشان هم می بینم اگر صدتا توپ اشتباه داشته باشم کسی اجازه ندارد درباره او صحبت کند. این وجود ندارد. معتقدند کسی که تلاش می کند سعی می کنم بهترینش باشد.

فوتبال برتر | صحبت های شهاب زاهدی از علاقه ژاپنی به تماشای انیمیشن

میثاقی: تلاش و احترام را حتی در تیم های ملی شان می بینیم و می شود الگوبرداری شود.

زاهدی: خیلی شرایطش متفاوت است. حتی وقتی من آمدم قرارداد بستم فرمی از طرف فدراسیون باید پر کنید. سوالهایی در این فرم بود خیلی جالب بود. حتی با همتیمی بحث می کنی اجازه نداری حد صدایت را بالاتر ببری. احترام جایگاه بالایی دارد نه فقط فوتبال در همه چیز. اول احترام بوده و بعد همه چیز براساس آن شکل گرفته است. یک بازی دو هیچ عقب بودیم. من رفتم تو دومی را هم خوردیم با پیش زمینه رفتم گفتم الان فشار زیادی روی من خواهد بود. اما دیدم تشویق ها بهتر شد و جو به نفع ما شد و ما مساوی کردیم. خیلی جالب بود برایم.

میثاقی: این مقایسه انجام می شود اعصابم خرد می شود بخصوص در این هفته های پایانی لیگ اتفاقاتی که می بینیم...سوباسا یا کاکرو؟

زاهدی: فیزیکم به کاکرو می خوره اما شخصیت مورد علاقه ام سوباسا بود

⏰۰۲:۰۶

فوتبال برتر | حواشی بازی گل گهر و شمس آذر


فوتبال برتر | خلاصه و حواشی بازی نساجی و پرسپولیس


فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی نساجی و پرسپولیس


فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی پیکان و آلومینیوم

فوتبال برتر | حواشی بازی شهرداری نوشهر و کویر مقوای تهران در لیگ دسته دو

⏰۰۲:۳۱

فوتبال برتر | حواشی بازی فولاد و تراکتور


فوتبال برتر | حواشی جنجالی بازی استقلال و ذوب آهن

فوتبال برتر | کارشناسی داوری بازی فولاد و تراکتور

برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ که تا اولین ساعات روز هجدهم ادامه داشت در حالی به پایان رسید که به دلیل حجم بالای بازی ها و حواشی در نهایت پخش چند بازی و صحنه های مربوط به داوری آن به برنامه هفته آینده موکول شد. در برنامه امشب علاوه بر بررسی مسابقات لیگ حواشی و جنجالهای مربوط به رقابت های لیگ برتر گفت و گوهایی با شهاب زاهدی لژیونر حاضر در فوتبال ژاپن، منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون و عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان روی آنتن رفت. برنامه ساعت ۲:۵۰ دقیقه روز سه شنبه به پایان رسید.

برچسب ها
کد خبر : 6029
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار