loader
11:39
0
کد خبر : 6675

بازگشت بشار به پرسپولیس؟ او با ایمن حسن مشورت می‌کند!

اختصاصی/ یک سایت عراقی در گزارش فاش کرد بشار رسن هافبک تیم ملی عراق با پیشنهاد مجددی از سوی باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

بازگشت بشار به پرسپولیس؟ او با ایمن حسن مشورت می‌کند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بشار رسن بازیکن ملی‌پوش عراقی سه پیشنهاد از تیم های مختلف دریافت کرده است. قرارداد بشار با تیم قطری‌اش المرخیه به پایان رسیده و او اکنون بازیکن آزاد و بدون باشگاه است. سایت «وین وین» در گزارشی در این ارتباط نوشته است که رسن در حال حاضر و پس از پایان قراردادش در حال گذراندن تعطیلات است و تصمیم دارد فعلا از تعطیلاتش لذت ببرد. با اینحال در این مدت پیشنهاداتی از طریق مدیربرنامه‌های او ارائه شده است.

براساس این گزارش ایجنت این بازیکن به او گفته که از سه باشگاه نیروی هوایی عراق،  الجزیره امارات و البته پرسپولیس ایران پیشنهاداتی به دستش رسیده است:« بشار هنوز درمورد آینده‌اش تصمیم نگرفته و مدتی زمان می‌برد تا تصمیم نهایی اش را بگیرد.»

مشورت با ایمن حسین

در این گزارش اما یک میان تیتر جالب وجود دارد «بشار با ایمن مشورت می‌کند» و در ادامه آورده است:« رسن دنبال یک تجربه جدید است بنابراین پیشنهاد الجزیره امارات ممکن است در صورت توافق برسر مسایل مالی برای او جذاب تر باشد چرا که این بازیکن قبلا برای پرسپولیس و نیروی هوایی بازی کرده است. بنابراین تجربه الجزیره در اولویت این بازیکن خواهد بود.» اما موضوع جالب تر اینکه گفته شده که بشار برای پیوستن به الجزیره امارات با ایمن حسین دوست و همتیمی اش در تیم ملی عراق مشورت خواهد کرد بخصوص که ایمن حسین در سال ۲۰۲۳ در این تیم بازی می‌کرد و می‌تواند تجربیاتش را در اختیار او قرار دهد.

اما در این گزارش که از منابع نزدیک به بشار اطلاعات را گرفته آمده این بازیکن فعلا قصد بازگشت به عراق و به ویژه تیم نیروی هوایی را ندارد و تمایلش بازی در خارج از کشور عراق است به خصوص که ایجنت ایرانی او بهروز دزهبود مشتاق به این کار است و به رسن اطلاع داده که عجولانه تصمیم نگیرد چون ممکن است پیشنهادات بیشتری وجود داشته باشد.

بشار ۲۷ ساله در طول دوران فوتبال خودش در چهار باشگاه نیروی هوایی عراق، پرسپولیس ایران، القطر و المرخیه از قطر بازی کرده است. او ۶۵ بازی رسمی بین المللی با تیم های بزرگسالان و امیدعراق را در کارنامه دارد و ۶ گل به ثمر رسانده است.

او در جناح راست و چپ خط میانی بازی می‌کند بنابراین بیشتر از گلزنی به خلق موقعیت تمایل دارد و ارزش او در بازار ترنسفرمارکت در حال حاضر ۷۵۰ هزاریورو است.

ماجرا از زبان بشار

اما در حالی این گزارش امروز از سوی نزدیکان بشاررسان و احتمالا ایجنت او در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که خود این بازیکن پنجشنبه گذشته در مصاحبه‌ای ضمن اعلام اینکه که قراردادش با تیم قطری به پایان رسیده اعلام کرده مقصد بعدی‌اش به احتمال فراوان لیگ ستارگان عراق خواهد بود. او به خبرگزاری شفق نیوز عراق گفت:«قرارداد من با قطر به پایان رسیده و من این اختیار را دارم که به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه دیگری بروم. پیشنهادهای زیادی از باشگاه‌های داخلی و خارجی برای حضور در فصل آینده دریافت کردم و در حال حاضر در حال بررسی آنها هستم تا بهترین پیشنهاد را انتخاب کنم.»

او ادامه داد:« تجربه من در باشگاه‌های قطری خوب بود و از آن بهره بردم چون لیگ حرفه‌ای و سطح بالایی دارند؛ همانطور که پیش از آن حضور در پرسپولیس و فوتبال ایران برایم تجربه گران بهایی بود. من به صورت قرضی از المرخیه به القطر پیوستم و این آخرین تیمی بود که از کشور قطر در آن بازی کردم که متاسفانه در رده آخر قرار گرفت و به لیگ پایین‌تر سقوط کرد.»

او در پایان هم تاکید کرد:« فقط قصد دارم در لیگ ستارگان عراق یا شاید هم یک لیگ نزدیک به آن بازی کنم.»

برچسب ها
کد خبر : 6675
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار