loader
20:51
0
کد خبر : 7444

گل‌گهر 1 - 2 ذوب آهن؛ تیم ربیعی در کرمان پنجم شد

ذوب آهن با پیروزی مقابل گل گهر پایانی شیرین در لیگ بیست و سوم داشت و موفق شد در کرمان به رتبه پنجم چنگ بزند.

گل‌گهر 1 - 2 ذوب آهن؛ تیم ربیعی در کرمان پنجم شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یکی از دیدارهای تیم های میانه جدولی که تاثیر خاصی روی جدول نداشت بازی گل گهر و ذوب آهن بود. گل گهر که در هفته های اخیر نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و در 9 بازی طعم برد را نچشیده مقابل ذوب آهن هم شکست خورد . تیم سیرجانی با ۳۶ امتیاز لیگ را در رده نهم به پایان رساند و ذوب آهن هم با برد شیرین مقابل تیم سیرجانی به بهترین شکل پرونده فصل را بست و با ۴۲ امتیاز  و پنجمی لیگ را به پایان رساند.

ترکیب گل گهر: محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده،علیرضا آرتا، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده (61- مسعود زائر کاظمینی)،سعید سحرخیزان ،سامان فلاح | احمدرضا زنده‌روح،اریک باگناما (67- علی اصغر عاشوری) ، امیررضا اسلام طلب (67- علیرضا کوشکی)

 ترکیب ذوب آهن: محسن فروزان،امیرحسین رنگرز جدی ،سیدمحمد قریشی،کمال کامیابی‌نیا (57- فردین یوسفی)، ارشیا سرشوق، سعید کریمی، محسن آذرباد ،مجید علیاری ،شایان مصلح، مهرداد رضایی و محمدحسین اسلامی

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹ عصر شنبه در یک بازی پایانی(هفته ۳۰) رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

سیرجانی ها در شرایطی که نیمه نخست این بازی را با تک گل دقیقه ۲۲ اریک بایناما پیروز به رختکن رفته بودند، اما در ادامه کار با دریافت ۲ گل در دقایق ۵۳ و ۷۲ یک بازی خانگی دیگر را نیز واگذار کردند.

گل نخست این بازی برای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و روی یک همکاری زیبای تیمی شکل گرفت، حرکت سعید سحرخیزان بازیکن جوان این تیم از جناح چپ و پاس در عرض این بازیکن، اریک بایناما را در حالت گلزنی قرار داد تا این مهاجم با یک ضربه شوت دقیق دروازه ذوب آهن اصفهان را فرو بریزد.

نخستین گل این بازی در حالی به نفع سیرجانی‌ها ثبت شد که این گل هواداران این تیم را به شکستن طلسم نبردن های این تیم امیدوار کرده بود اما همه چیز در نیمه دوم متفاوت شد.

در ادامه کار برخلاف جریان بازی، محمدجواد محمدی بازیکن ذوب آهن اصفهان توانست گل نخست این تیم را در دقیقه ۵۳ نیمه دوم به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند.

حرکت از جناح راست و ارسال بلند روی تیر دوم، محمدی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با یک ضربه سر توپ را به گوشه تور دروازه گل‌گهر بچسباند، در این صحنه تلاش اخباری دروازه بان گل گهر نیز برای مهار توپ فایده ای نداشت و دروازه بان و توپ باهم به درون دروازه رفتند.

همچنین پاس بلند و در عمق محسن آذرباد بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، محمدحسین اسلامی را پشت مدافعان گل‌گهر صاحب توپ کرد تا این بازیکن دومین گل میهمان را وارد دروازه سیرجانی ها کند و کار را برای میزبان یکسره کند.

در ادامه تلاش ۲ تیم برای گلزنی در این بازی بی نتیجه ماند تا گل‌گهر با نتیجه ۲ بر یک بازنده میدانِ یک بازی خانگی دیگر نام بگیرد.

آخرین پیروزی شاگردان مارینوس اوزونیدیس به هفته ۲۰ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور برمی‌گردد، جایی که تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با یک گل تیم قعرنشین و تازه سقوط کرده صنعت نفت آبادان را در یک بازی خانگی از پیش رو برداشت.

بنظر می‌رسد که باوجود صعود تیم گل‌گهر سیرجان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور اما این تیم نتوانسته نتایج لازم را در پایان لیگ برتر به دست بیاورد و گل‌گهری که در هفته های آغازین لیگ برتر به جایگاه صدر جدول رده بندی رسیده بود و در سر رویای کسب سهمیه آسیا را می‌پروراند، در پایان این لیگ در یک سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

برچسب ها
کد خبر : 7444
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار