loader
22:41
0
کد خبر : 6965

گل‌گهر 2 - 3 آلومینیوم؛ جنون محض اراکی‌ها در سیرجان!

تیم آلومینوم در یک بازی هیجان‌انگیز و با 9 نفر، از سد گل‌گهر گذشت و با 38 امتیاز در رده هفتم ایستاد.

گل‌گهر 2 - 3 آلومینیوم؛ جنون محض اراکی‌ها در سیرجان!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دو تیم گل گهر و آلومینیوم در ازاک در هفته بیست و هفتم در شرایطی به مصاف هم رفتند که قبل از شروع این بازی در همسایگی یکدیگر در جدول بودند.

ترکیب گل‌گهر:محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده، مسیح زاهدی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، احمدرضا زنده روح، قائم اسلامی‌خواه

ترکیب آلومینوم: احمد گوهری، امیر نوری، مهدی لیموچی، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، رضا جبیره، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی ک بهرام گودرزی

نیمه اول این مسابقه با گل‌های رضا جبیره و سعید سحرخیزان با نتیجه تساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم بازیکنان آلومینیوم عملکرد بهتری به نمایش گذاشتند و دو گل دیگر توسط رضا جبیره و امین کاظمیان به ثمر رساندند.

این مسابقه کارت زرد و قرمز‌های زیادی داشت و برای دقایق طولانی با حاشیه های زیادی همراه شد، در دقایق پایانی پنالتی که به سود گل‌گهر اعلام شد اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی آلومینیوم را همراه داشت و چند نفر از نیمکت نشینان  آلومینیوم کارت زرد دریافت کردند و عارف حاجی عیدی و مهران موسوی از زمین بازی اخراج شدند. از تیم گل گهر هم علیرضا علیزاده اخراج شد.

تیم  آلومینیوم اراک با پیروزی سه بر دو مقابل گل‌گهر سیرجان به رتبه هفتم جدول لیگ برتر رسید و با صعود دو پله ای جایگاه بهتری در جدول مسابقات پیدا کردند.

خلاصه بازی گل گهر ۲-۳ آلومینیوم را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 6965
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار