loader
08:26
0
کد خبر : 4334

گواردیولا تسلیم شد؟ بازیکنانم توان ندارند!

پپ گواردیولا از برنامه فشرده بازی‌های لیگ برتر ناراضی است. اتفاقی که باعث شده است او به سراغ ترکیب چرخشی برود.

گواردیولا تسلیم شد؟ بازیکنانم توان ندارند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پس از پیروزی آرسنال مقابل لوتون تاون، منچسترسیتی نیز در دیدار با استون ویلا به برتری 4-1 دست یافت تا همه نگاه‌ها به دیدار فردا شب لیورپول مقابل شفیلدیونایتد باشد. تقویم فشرده تیم‌های انگلیسی در اوج خود قرار دارد و سیتیزن‌ها 48 ساعت دیگر در لندن به مصاف کریستال پالاس خواهند رفت. گواردیولا که از عملکرد شاگردانش شادمان بود درواکنش به بازی گفت:

بهتر از ویلا پارک بود!

مطمئنا همینطور است. ما یک گل بی‌مورد از روی انتقال توپ دریافت کردیم، قبل از آن توپ را لو داده بودیم. مقابل تیم‌های بزرگ چنین چیزی امکان‌پذیر است. ما پس از بازی با آرسنال استراحت و ریکاوری کردیم، دیدار بسیار خوبی بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم. موقعیت و کنترل بازی توسط منچسترسیتی مشخص است. از عملکرد تیم خیلی راضی بودم، حتی اگر برنده نمیشدیم هم خوشحال بودم. خیلی بهتر از بازی با آرسنال بودیم، مخصوصا امروز تو یک سوم دفاعی خیلی موثرتر کار کردیم. در کل عملکرد مثبتی داشتیم، موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و موثر بودیم. حریف تیم خوبی بود، هرچند اشتباهات ساده‌ای داشتیم، اما در حمله موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم. همچنین فرصت آماده‌سازی کافی برای بازی نداشتیم. با توجه به همه این‌ها، از برد در این بازی خوشحالیم.

گواردیولا در مورد فیل فودن گفت:

چه می‌توانم بگویم؟ او سه گل به ثمر رساند. او بازی را به خوبی آغاز کرد و گل اول کمک زیادی به او کرد. گلزنی در خون اوست و گل‌های فوق‌العاده‌ای هم به ثمر می‌رساند. گل‌های حساسی به ثمر می‌رساند و امروز کیفیت و استعدادش را بار دیگر اثبات کرد. 

48 ساعت دیگر منچسترسیتی به مصاف پالاس می‌رود. گواردیولا در مورد زمان‌بندی بازی‌ها چه نظری دارد؟

بازیکنایی که در بازی‌های دوستانه دو بازی برای تیم ملی انجام دادند، در دسترس نیستند و فیل فودن شاید به خاطر خستگی، طی 96 دقیقه دیدار با آرسنال یکی از بدترین بازی‌های فصلش را انجام داده است. به کایل واکر، جان استونز و ناتان آکه نگاه کنید. هر سه روز یک بار بازی داریم... سه روز! زمان‌بندی وحشتناک است! برای هر بازی باید انرژی جدیدی به زمین بیاریم و همه باید مشارکت داشته باشند. عملکرد همه بازیکن‌ها خوب بود ولی در دیدار آینده بازیکنان متفاوتی به میدان خواهند رفت.

برچسب ها
کد خبر : 4334
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار