loader
21:04
0
کد خبر : 9496

گوندوغان: بازی با اسپانیا رقابت مرگ و زندگی است

کاپیتان آلمان نماینده بازیکنان مانشافت در نشست خبری پیش از مسابقه بود و درباره جدال حساس برابر اسپانیا صحبت کرد.

گوندوغان: بازی با اسپانیا رقابت مرگ و زندگی است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی فوتبال آلمان برای صعود به نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ اسپانیا را پیش رو دارد و ایلکای گوندوغان کاپیتان تیم ملی آلمان به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی این کشور در نشست خبری پیش از مسابقه شرکت کرد.

تقابل با اسپانیا

بی‌صبرانه منتظر بازی فردا هستیم. بازی سختی است ولی هیچ دلیلی ‏وجود ندارد که بی‌اعتماد به نفس وارد بازی بشویم. از این به به بعد ‏هر بازی حکم فینال را دارد. بازی مرگ و زندگی. اگر مردم می‌گویند این ‏دو تیم بهترین تیم‌های تورنمنت هستند نشان می‌دهد کارمان را ‏درست انجام داده‌ایم. دو تیم در بالاترین سطح ممکن به مصاف هم ‏می‌روند. برای هواداران چیزی لذت‌بخش‌تر از تماشای چنین بازی‌ای ‏نیست. می‌خواهیم با جذاب بازی کردن به ایجاد جو عالی در ورزشگاه کمک ‏کنیم. جو ورزشگاه اشتوتگارت در بازی با مجارستان عالی بود. به نظر ‏من حتی از دورتموند هم بهتر بود. هواداران می‌توانند به ما روحیه ‏بدهند و اسپانیایی‌ها را دچار تزلزل کنند.

برنامه آلمان برای مهار رودری

روزی که او به منچستر آمد را خوب یادم می‌آید. او بعد از تمرین ‏گاهی نیم ساعت می‌ماند و با پپ حرف می‌زد. او با تلاش زیاد ‏فوتبالش را به سطح فوق‌العاده‌ای رسانده و در پستش بهترین بازیکن ‏دنیاست. هیچ تیمی نمی‌تواند بازیکنی مثل او را 90 دقیقه خنثی کند ‏ولی می‌توانید کاری کنید که دچار تردید بشود.

تقابل با هم‌تیمی جوان 

لامین یامال از سنش خیلی جلوتر است. آنچه این پسر فصل گذشته نشان ‏داد واقعا بی‌نظیر بود. وقتی فکر می‌کنم وقتی خودم شانزده ساله ‏بودم کجا بودم. این نشان می‌دهد این نسل از سنین خیلی کم ‏مسئولیت قبول می‌کند. لامین برای تیم ملی اسپانیا بازیکن خیلی ‏مهمی است و همین‌طور برای بارسا، در سال‌ها یا دهه‌های آینده.

برچسب ها
کد خبر : 9496
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار