loader
13:56
0
کد خبر : 9209

یاغی جدید فوتبال ایران؛ مهاجم پرسپولیسی به استقلال می‌رود؟

شنیده می‌شود باشگاه های استقلال و سپاهان بی میل به جذب مهاجم فصل گذشته پرسپولیس نیستند.

یاغی جدید فوتبال ایران؛ مهاجم پرسپولیسی به استقلال می‌رود؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ نقل و انتقالات فوتبال ایران شروع شده اما هنوز باشگاه های بزرگ که قرار است سال آینده مدعیان قهرمانی باشند خرید خاصی انجام نداده‌اند. در فضای مجازی اخبار غیررسمی زیادی منتشر می‌شود درباره اینکه پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور با بازیکنانی به توافق رسیده اند‌اما هنوز از هیچ خرید تازه‌ای به طور رسمی رونمایی نشده است. با این حال شاید یک یاغی جدیددر نقل و انتقالات امسال معرفی شود.

صبح امروز خبرگزاری فارس مدعی شد مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس که فصل گذشته به صورت قرضی به تراکتور رفته بود، برای فصل آینده تکلیف نامشخصی در پرسپولیس دارد. عبدی پارسال بعد از نیمکت نشینی های متوالی به صورت موقت به تراکتور رفت اما هنوز مشخص نیست مسئولان پرسپولیس او را برای فصل آینده می‌خواهند یا نه. این درحالی است که شایعه شده در صورتی که عبدی نخواهد در پرسپولیس بماند، سپاهان و استقلال مشنتریان جدی او هستند. حتی گفته می‌شود که به احتمال فراوان او در صورت جدایی از پرسپولیس به استقلال خواهد پیوست و این مساله به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپولیس هم رسیده است. این احتمال وجود دارد که با توجه به علاقه جواد نکونام به او، این مهاجم راهی استقلال شود که در این صورت، نقل و انتقال پر سر و صدایی در پیش خواهد بود. قرار است عبدی امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس وضعیت خود را برای فصل آینده مشخص کند اما در صورتی که پرسپولیسی‌ها او را نخواهند قراردادش را با این تیم فسخ خواهد کرد و آن وقت به صورت بازیکن آزاد می تواند تیم فصل آینده‌اش را انتخاب کند.

استقلال عبدی را نمی‌خواهد؟

البته بلافاصله بعد از انتشار این خبر که شاید عبدی یاغی این فصل فوتبال ایران باشد، خبرگزاری ایسنا مدعی شد مدیران استقلال اعلام کرده‌اند که این بازیکن در لیست نکونام برای فصل آینده قرار ندارد. البته در خبر ایسنا نامی از مدیران استققلال برده نشده و مشخص نیست دقیقا چه کسی این خبر را تکذیب کرده اما باید منتظر ماند و دید عبدی که سابقه گلزنی به استقلال را هم دارد امروز در مذاکره با مدیران پرسپولیس به نتیجه می‌رسد یا نه. چون در صورت فسخ قراردادش با پرسپولیس بعید نیست تیم‌های رقیب نسبت به جذب او بی میل باشند.

برچسب ها
کد خبر : 9209
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار