loader
16:47
0
کد خبر : 11284

یاغی قدیمی در سالن بدنسازی؛ آرمان برای فصل بعد آماده می‌شود + عکس

اختصاصی/ مهاجم هدف پشتیبان استقلال یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد و یکی از باانگیزه‌های اردوی ترکیه به شمار می‌آید.

یاغی قدیمی در سالن بدنسازی؛ آرمان برای فصل بعد آماده می‌شود + عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، آرمان رمضانی مهاجم هدف ۳۲ ساله استقلالی‌ها که امسال هم مثل سال قبل صحبت از جدایی‌اش جدی شده بود کماکان با پیراهن آبی در میادین حاضر خواهد شد.

رمضانی در پنجره زمستانی لیگ بیستم در حالی‌که تحت فشار زیادی در پرسپولیس بود که نمی‌تواند در گلزنی موفق عمل کند به استقلال پیوست و روند عملکردش به سمت موفقیت تغییر کرد. آرمان که تنها شش ماه در پرسپولیس دوام آورد و در ۱۵ مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفت هیچگاه پایش به گلزنی باز نشد و با یک پاس گل کارش در این تیم به پایان رسید در استقلال شرایط متفاوتی را تجربه کرد.

او در همان اولین فصل حضورش در استقلال نقش مهمی در قهرمانی این تیم ایفا کرد و اکنون در ۸۳ بازی که برای این تیم انجام داده آمار ۹ گل و ۵ پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است.

آرمان بعد از تمدید قراردادش همراه استقلال به اردوی ارزروم در ترکیه رفت و اینروزها با انگیزه بالایی در کنار دیگر بازیکنان این تیم خودش را برای شروعی فصل جدید آماده می‌کند.

رمضانی یکی از معدود بازیکنانی است که به طور مستقیم از پرسپولیس به استقلال رفته اما از آنجایی که مدت زمان حضورش در پرسپولیس کم بود و از طرفی هیچگاه محبوب هواداران روی سکوها نشد این انتقال خیلی جنجالی نشده و او نیز از سوی طرفداران سرخ مورد انتقاد و نکوهش قرار نگرفت. او در کنار هاشمی نسب و رامین رضاییان سه بازیکن یاغی هستند که با سابقه بازی در پرسپولیس به استقلال پیوستند با این تفاوت که آرمان و هاشمی نسب مستقیم و رامین غیرمستقیم از سرخ به آبی تغییر رنگ دادند.

برچسب ها
کد خبر : 11284
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار