loader
17:57
0
کد خبر : 8898

بیرو در کنار یحیی؛ اولین هایجک فصل اتفاق می‌افتد؟

درحالی که برخی رسانه‌ها خبر از قطعی شدن حضور بیرانوند در تراکتور داده‌اند اما شنیده می‌شود باشگاه فولاد هم به دنبال جذب دروازه‌بان شماره یک تیم ملی است.

بیرو در کنار یحیی؛ اولین هایجک فصل اتفاق می‌افتد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس که که فصل گذشته هم اتفاق افتاد و حاشیه‌های فراوانی را به همراه داشت، خیلی‌ها تصور می‌کردند در نهایت دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس دوباره به این تیم برگردد اما اعضای هیات‌مدیره این باشگاه واکنش تندی به این افدام بیرانوند نشان دادند و با مصوبه‌ای رسمی، راه بازگشت بیرو به تیم‌شان را بستند.

اتفاقی که باعث شد راه بیرانوند و پرسپولیس از هم جدا شود و این دروازه‌بان به واسطه پیشنهاد نجومی باشگاه تراکتور در نزدیک‌ترین حالت ممکن به پیوستن به این باشگاه قرار بگیرد. دو روز قبل بود که یک خبرگزاری خبر از توافق ۶۰ میلیاردی بیرانوند با تراکتور داد و حتی خبر رسید که بیرانوند چند روز قبل به سفر رفته و احتمالا پس از بازگشت قراردادش با تیم تبریزی را امضا رسما خواهد کرد. اما حالا یک خبر جدید از آینده دروازه‌بان شماره یک تیم ملی منتشر شده؛ اینکه پس از پیوستن یحیی گل‌محمدی به باشگاه فولاد خوزستان و به واطه رابطه بسیار خوب سرمربی سابق پرسپولیس با بیرانوند، این باشگاه با ارائه پیشنهادی قابل توجه خواهان جذب بیرو شده و به شدت برای کج کردن مسیر این دروازه‌بان از تبریز به اهواز در تلاش است. با همه این‌ها باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه فولاد می‌تواند بیرانوند را از تراکتور هایجک کند یا گلر شماره یک تیم ملی ایران سال آینده را در تبریز سپری خواهد کرد.

برچسب ها
کد خبر : 8898
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار