loader
11:02
0
کد خبر : 7818

یزدانی: امیدوارم با برطرف کردن نقاط ضعفم، در المپیک طلا بگیرم

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک امیدوار است بتواند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مدال طلا دست پیدا کند.

یزدانی: امیدوارم با برطرف کردن نقاط ضعفم، در المپیک طلا بگیرم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،‌ حسن یزدانی بعد از 8 ماه و جراحی کتف در مسابقات رنکینگ جهانی مجارستان روی تشک رفت وموفق به کسب مدال طلا شد.
او درباره عملکردش و کسب این مدال گفت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از 7 ماه و 13 روز توانستم در مسابقات بین‌المللی روی تشک بروم. با آمادگی نسبی که داشتم سعی کردم در این دوره از مسابقات نتیجه قابل قبولی بگیرم.
یزدانی معتقد است که هنوز باید روی چند نقطه ضعف خود که در مسابقات مشخص شد کار کند. او در 4 دیدار خود 6 امتیاز از دست داد و چند بار در موقعیت خطرناک گیر افتاد.
قهرمان جهان و المپیک در خصوص آمادگی‌اش گفت: آمادگی کمی داشتم و حدودا 60 درصد در شرایط مسابقه بودم. مدت زیادی بود کشتی نگرفته بودم و وقتی نامم را برای این تورنمنت اعلام کردند، تقریبا 25 روز وقت داشتم تمرین کنم البته با گذشت زمان اوضاع بهتر شد. وقتی آماده نیستید، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. حریفانم از این فرصت استفاده کردند و امتیازاتی از من گرفتند.
آزادکار 86 کیلوگرم تیم ملی ایران ادامه داد: امیدوارم بتوانم بهتر از این مسابقات کشتی بگیرم و به مدال طلا برسم. دوست دارم تا المپیک بتوانم نقاط ضعفم را برطرف کنم و بهترین مدال را برای کشورم و مردم خوبمان بگیرم.
یزدانی در پایان گفت: می‌خواهم از همه کسانی که در این مدت در کنار من بودند تشکر کنم. رضایی فیزیوتراپیستم و همچنین سامره قنبری که در این مدت مرا تنها نگذاشتند. دکتر اصلانی پزشکم و جواد رحمانی مربی بدنسازم و البته مربی قدیمی‌ام مهدی یگانه جعفری که در این روزهای سخت بعد از جراحی کتف کنارم بود. خانواده من جایگاه خاص خود را دارند اما این عزیزان در کسب این مدال و مدال المپیک سهیم هستند. تا اینجا همه‌چیز موفقیت‌آمیز بوده و امیدوارم بتوانیم در آینده بهترین نتیجه را بگیریم.

برچسب ها
کد خبر : 7818
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار