loader
00:59
0
کد خبر : 2613

یک مصاحبه مشکوک؛ جهانبخش چوب رفاقت با سردار را خورد؟

اختصاصی / برخی از رسانه‌ها در شرایطی مصاحبه‌ای به نقل از دروازه‌بان رم درباره نقش سردار آزمون در گرفتن پنالتی جهانبخش را منتشر کرده‌اند که چنین مصاحبه‌ای در سایت باشگاه رم و سایت هواداری گرگ‌ها وجود ندارد.

یک مصاحبه مشکوک؛ جهانبخش چوب رفاقت با سردار را خورد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم فوتبال فاینورد دو شب پیش مقابل رم در ضربات پنالتی شکست خورد و از رقابت‌های لیگ اروپا کنار رفت اما قاب ماندگار این بازی، تلاش سردار آزمون برای متوقف کردن اشک‌های علیرضا جهانبخش بود.

در این مسابقه، علیرضا جهانبخش که در دقیقه 119 برای کمک به فاینورد در ضربات پنالتی به میدان آمده بود، مامور ضربه سوم پنالتی شد. او پشت توپ ایستاد و در کمال ناباوری پنالتی خود را از دست داد تا فاینورد از دور رقابت‌ها حذف شود. در ادامه و پس از پایان مسابقه اما سردار که در این بازی فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده بود، توان دیدن اشک‌های جهانبخش را نداشت و به سرعت خود را به او رساند تا بلکه کمی بتواند درد هم‌وطنش را التیام ببخشد.

در این بین از ساعاتی پیش برخی رسانه‌های ایرانی مصاحبه‌ای به نقل از «میله اسویلار» دروازه‌بان آاس رم منتشر کردند. در این مصاحبه اسویلار گفته: «سردار قبل از پنالتی جهانبخش به من‌گفت به سمت چپ بپر و من حرفش را گوش دادم‌ و پنالتی را گرفتم!»

این مصاحبه در حالی منتشر شده که در سایت رسمی رم و البته سایت رسمی هواداری این باشگاه، چنین گفته‌ای وجود ندارد و «میله اسویلار» در مصاحبه خود پس از مسابقه با فاینورد از این گفته که طی جلسه‌ای با مربی دروازه‌بان‌های رم، تصمیم گرفته که به کدام جهت بپرد.

او در همین ارتباط گفته: «من تمام عمرم را برای این لحظه تمرین کرده بودم. هر بار که اینجا پا می‌گذارم، بیشتر احساس خاصی به من دست می‌دهد. من دو پنالتی را مهار کردم. می‌توانستم سه ضربه را بگیرم. ما برنده شدیم و این مهم است. با مربی ما مطالعه کردیم که باید به کدام سمت بپرم. زمانی که نوبت ضربات پنالتی شد من تصمیم گرفتم کدام جهت را انتخاب کنم. من ۳ بار به سمت راست پریدم و ۲ ضربه را مهار کردم

 

.

برچسب ها
کد خبر : 2613
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار