loader
16:35
0
کد خبر : 11093

مخفیکاری‌های عجیب در پاریس ۲۰۲۴: قراردادهای ۱۰ ساله رازداری!

اختصاصی / تماشای مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک یکی از رؤیایی‌ترین و جذاب‌ترین اتفاقاتی است که ورزش‌دوستان هر ۴ سال یک بار انتظارش را می‌کشند. اما شاید کمتر اطلاعاتی درباره شرایط شرکت‌کنندگان و هماهنگ‌کنندگان این مراسم پرزحمت در اختیارمان قرار بگیرد.

مخفیکاری‌های عجیب در پاریس ۲۰۲۴: قراردادهای ۱۰ ساله رازداری!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تا ساعاتی دیگر شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در اطراف رود سن هستیم و چهار ساعت جشن، رقص در سواحل، بازی نور روی جت‌ها، تصاویر گنجینه فرهنگ فرانسه و اجراهایی در سطح جهانی از جمله اجرای دو نفره سرود عشق توسط سلین دیون و لیدی گاگا.  

اما آنچه را که شاید کمتر در جریانش قرار بگیریم، امضای قراردادهای سخت و سنگین با شرکت‌کنندگان در این مراسم است؛ قرارداد محرمانه بودن اطلاعات مراسم افتتاحیه.

این‌طور به نظر می‌رسد که مخفی‌کاری بر کل پروژه میزبانی المپیک ۲۰۲۴ به روشی ناسالم سایه افکنده:  تلفن‌های همراه که در کیسه‌های پلاستیکی نگهداری می‌شوند، سرنخ‌های نادرست، مکان‌های تمرینی که فقط ساعاتی قبل اعلام می‌شوند و برای گمراه ماندن، استتار می‌شوند و بند ۱۰ ساله رازداری در قراردادهای کاری با جریمه‌های سنگین.

برچسب ها
کد خبر : 11093
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار
<