2 آذر یکشنبه 01:02 کد خبر : 38042

گواردیولا: بازی با نیوکاسل تبلیغ خوبی برای لیگ برتر بود

پپ گواردیولا جذابیت‌های دیدار تیمش و نیوکاسل را از تبلیغات موثر برای جذب بیننده در لیگ برتر دانست.

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پپ گواردیولا جذابیت‌های دیدار تیمش و نیوکاسل را از تبلیغات موثر برای جذب بیننده در لیگ برتر دانست. به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر ؛ چهارمین شکست این فصل منچسترسیتی مقابل نیوکاسل در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس رقم خورد.

پپ گواردیولا در پایان بازی راجع به جذابیت‌های این مسابقه و تصمیمات داوری صحبت کرد.

شکست در دیدار نزدیک مقابل نیوکاسل 

«نیوکاسل تیم فوق‌العاده‌ای است؛ بازیکنان و سرمربی عالی‌ای دارند. این بازی، تبلیغ عالی برای لیگ برتر بود. متأسفانه امشب نتوانستیم همان ریتم و جریان همیشگی‌مان را ایجاد کنیم. بازی جذابی بود، هر دو تیم موقعیت داشتیم اما جریان بازی تغییر کرد و در نهایت نتوانستیم برنده شویم. نیمه اول بدون گل تمام شد چون هر دو دروازه‌بان عملکرد خوبی داشتند و ما هم چند موقعیت را از دست دادیم. بازی پربرخورد و پرموقعیتی بود. ابتدای بازی، ما به گلزنی نزدیک‌تر بودیم.  در کل بازی جذاب و پر از موقعیتی بود. آن‌ها دو گل زدند و ما یکی؛ بنابراین ما بازنده‌ایم. عملکردمان در مجموع واقعاً خوب بود. موقعیت داشتیم و در نیمه دوم هم موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردیم اما متأسفانه نتوانستیم کار را تمام کنیم.»



تصمیم داور روی گل دوم حریف

«این اتفاق در بازی مقابل بورنموث هم افتاد و امروز دوباره تکرار شد. تصمیم VAR همین بود، دیگر کاری از دستمان برنمی‌آمد. آن‌ها کاملاً می‌دانند چه می‌کنند.  وقتی می‌بینید دوناروما اعتراض می‌کند، یعنی مشکلی وجود داشته. مشابه همین اتفاق مقابل بورنموث هم افتاد. من واقعاً چیزی ندیدم، اما جیجو چیزی احساس کرده بود. من به بازیکنان اعتماد دارم. با این حال، داور و VAR در نیمه اول و نیمه دوم نظر متفاوتی داشتند. همین است که هست؛ دیگر به این شرایط عادت کرده‌ایم.»

مکالمه پایان بازی با گیمارش

«به او گفتم که بازیکن خوبی است. از او در مورد برخورد با دوناروما و سایر برخوردها پرسیدم. باقی صحبت‌ها خصوصی بود. مشکلی بین ما وجود ندارد.»



صحبت‌های بین دو نیمه 

«گفتم شرایط خوب است و همین روند را ادامه دهید. می‌دانستم شدت بازی و پرس پرفشارمان عالی عمل می‌کند، اما در نیمه دوم با وجود موقعیت‌هایی که ساختیم، آن‌ها در دوئل‌ها موفق‌تر بودند. سبک بازی‌ای را تحمیل کردند که مقابله با آن سخت بود و کار را برای‌مان دشوار کرد.»
نویسنده :
رایاسان پردازان پارت