22:54
0
کد خبر : 11050

طارمی در افتتاحیه سری‌آ بازی می‌کند؛ او به نیمکت نشینی راضی نیست

اختصاصی/ ستاره ملی‌پوش ایرانی به نقش نیمکت نشینی رضایت نمی‌دهد و احتمالا در بازی افتتاحیه سری‌آ مقابل جنوا در بین شروع کنندگان باشد.

طارمی در افتتاحیه سری‌آ بازی می‌کند؛ او به نیمکت نشینی راضی نیست

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مهدی طارمی برای حضور در بازی اول اینترمیلان برابر جنوا اصرار دارد و دلش نمی‌خواهد فقط یک مهاجم نیمکت‌نشین در یک تیم بزرگ باشد.

طارمی ۳۲ ساله مطمئنا یکی از مهم‌ترین خریدهای اینتر درفصل نقل و انتقالات تابستانی است. نراتزوری در این فصل از نقل و انتقالات اولویت را انتقال بازیکن زیاد قرار نداده و در عوض حفظ ترکیب اصلی را در برنامه‌اش گذاشته است. هربازیکنی که جذب شده براساس ایده تقویت تیم فصل قبل بوده است. این اتفاقی است که در مورد طارمی و زیلینسکی به عنوان دو خرید آزاد رخ داده. با این حال این بدان معنا نیست که بازیکن ایرانی بخواهد در این فصل فقط نیمکت‌نشین باشد و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود.

طارمی به اینتر آمده تا یک رقابت واقعی برای حضور در ترکیب اصلی در خط حمله به وجود بیاید و به این ترتیب وقتی لائورتا مارتینز و یا مارکوس تورام مصدوم شده یا نساز به استراحت داشته باشند؛ یک جایگزین واقعی و باکیفیت درجه یک وجود دارد. طارمی در پیش فصل ثابت کرده که مهاجمی است که اینتر به دنبالش بود. این بازیکن ایرانی با عطش گلزنی وارد شد و از همان اولین روز از تمرینات پیش فصل اینتر حضور داشت.

او در دو بازی دوستانه پیش فصل اول نراتزوری مقابل لوگانو و پرگولتسه عملکرد درخشانی داشت. طارمی تا الان در دو بازی سه گل به ثمر رسانده و عملکرد او چیزی بیشتر از گل‌هایی‌ست که زده است. همه این‌ها نشان‌دهنده این‌ست که مهاجم ایرانی قرار نیست در بیشتر فصل نیمکت‌نشین شود. درواقع طارمی احتمالا این شانس را خواهد داشت که در اولین بازی فصل اینتر در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

مارکوس تورام مهاجم ملی‌پوش فرانسوی سوم ماه آینده به تمرینات اینتر باز خواهد گشت. لائورتا مارتنیز پس از قهرمانی در کوپاآمریکا با آرژانتین در هفتم یا هشتم ماه بعد به تمرینات باز خواهد گشت.

اولین بازی اینتر در سری‌آ روز ۱۷ آگوست (۲۷ مرداد) برگزار می‌شود و این تیم برای شروع فصل به مصاف جنوا می‌رود. تورام و مارتینز یک یا دو هفته فرصت خواهند داشت تا خودشان را برای حضور در ترکیب آماده کنند. این در حالی‌ست که طارمی تا آنزمان یک پیش فصل کامل را پشت سر گذاشته. این مهاجم گلزن ایرانی پیش بینی می‌کند که تا زمان بازی با جنوا به بهترین فرم خود از نظر بدنی و تاکتیکی در تیم، برسد. بنابراین طارمی احتمالا در این بازی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.

 

 

برچسب ها
کد خبر : 11050
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار