09:27
0
کد خبر : 11064

دزدی از کاروان تیم فوتبال آرژانتین در پاریس؛ سرقتی به ارزش ۵۰ هزار یورو  

اختصاصی/ قبل از برگزاری دیدار دو تیم آرژانتین و مراکش در دور اول مرحله گروهی مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۴، افرادی بخشی از وسایل تیاگو آلمادا را به سرقت بردند.

دزدی از کاروان تیم فوتبال آرژانتین در پاریس؛ سرقتی به ارزش ۵۰ هزار یورو  

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ساعاتی قبل از آغاز دیدار دو تیم آرژانتین و مراکش در دور اول مرحله گروهی فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در شرایطی که شاگردان خاویر ماسچرانو، جلسه‌ای تمرینی را برگزار می‌کردند، سارق یا سارقانی به سراغ وسایل تیاگو آلمادا رفتند.

طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی، ارزش مجموع اشیای مسروقه حدود ۵۰ هزار یورو بوده و قرار است تا به زودی شکایتی رسمی در این رابطه ثبت شود و آلمادا باید مبلغ تخمینی وسایل سرقت شده را اعلام کند.

خاویر ماسچرانو سرمربی تیم المپیک آرژانتین دراین باره گفته: « وارد تمرینات تیم ما شدند و از ما دزدی کردند. تیاگو یک ساعت، حلقه و همه چیزش را گم کرده. نمی‌خواستیم بعد از تمرین دراین باره چیزی بگوئیم ولی اصل ماجرا این است.»

در ادامه این گزارش به این نکته اشاره شد که طبق برآورد اولیه خسارت، بالغ بر ۵۰ هزار یورو از جواهرات این بازیکن جوان به سرقت رفته و منابع قضایی نیز این را تائید کرده‌اند؛ هرچند که هیچ گونه نشانی از سرقت یا نفوذ در محل سرقت کشف نشده است.

 سرقت‌های بیشتر در آستانه المپیک

البته این اولین مورد سرقت در جریان المپیک ۲۰۲۴ نیست و کاروان دوچرخه‌سواری استرالیا نیز مورد سرقت قرار گرفته است. یکی از ورزشکاران این تیم با انتشار ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی گفته: «در طول شب به کامیون ما حمله کردند، خوشبختانه دوچرخه‌های من آنجا نبودند. اما کیف دوچرخه من با تعدادی وسایل در آنجا بود. این شروع دیوانه‌واری برای این مسیر است.»

گویا مهاجمان پس از شکستن شیشه کناری ، به کامیون حامل وسایل دوچرخه‌سواران استرالیایی که درمسیر شهر پاریس بود وارد شدند و این وسایل را به سرقت بردند و تاکنون کمیته برگزاری در مورد هیچ یک از این دو سرقت اظهار نظری نکرده است.

برچسب ها
کد خبر : 11064
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار