20:22
0
کد خبر : 11078

گزارش ورزشکار نفوذی از المپیک؛ "زمان مراسم افتتاحیه ترسناک است"

اختصاصی/ یکی از ورزشکاران حاضر در تیم المپیک اسپانیا که نخواسته نامش فاش شود، اعلام کرده مجموع زمان تخمینی از ابتدا تا پایان مراسم افتتاحیه، ۷ ساعت و ۲۵ دقیقه خواهد بود.

گزارش ورزشکار نفوذی از المپیک؛ "زمان مراسم افتتاحیه ترسناک است"

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، یکی از ورزشکاران حاضر در کاروان المپیک اسپانیا که در پاریس حضور دارد و در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد، مطلبی کوتاه را درباره آنچه دراین روزها در پاریس تجربه کرده نوشته است که در آن نکات جالب توجهی به چشم می‌خورند.

در متن نوشته شده توسط این ورزشکار که نخواسته تا نامش فاش شود، می‌خوانیم:« من یک ورزشکار کاروان المپیک اسپانیا هستم و در پاریس حضور دارم. این اولین حضور من در المپیک نیست، هرچند هنوز مدال المپیکی نگرفته‌ام.»

در ادامه این نوشته آمده:«ما در حال حاضر در پاریس هستیم. چند روز قبل از هر سفر کوتاهی، هر ورزشکار اسپانیایی یک کیف حاوی چندین لباس تهیه شده توسط اسپانسر دریافت می‌کند که این لباس‌ها شامل لباس‌های خاص هررشته ورزشی و لباس رسمی هیات اسپانیاست و در مجموع بین ۳۰ تا ۴۰ لباس در ساک هر ورزشکار قرار داده می‌شود و اگر سایز آنها مناسب نباشد، بدون هیچ مشکلی برایمان تعویض می‌کنند.»

او درباره حضورش در دهکده المپیک و  شرایط شهر پاریس نوشته: «بله، در مراسم افتتاحیه حضور خواهم داشت. به عنوان ورزشکار، مشکلات ترافیک شهری و دسترسی به موقع به وسایل نقلیه برای ما مشکلی نیست؛ چون ما در دهکده المپیک، در یک حباب جداگانه هستیم که بخشی از مجموعه المپیک است.»
او راجع به مراسم افتتاحیه هم نوشت:«ما چیزی فراتر از آنچه همه می‌دانند، در مورد افتتاحیه نمی‌دانیم. مسئولان برگزاری رقابت‌ها برنامه زمان‌بندی ترسناکی به ما داده‌اند که نشان می‌دهد از زمانی که اتاقمان را ترک می‌کنید تا به اتاق برگردیم چقدر طول خواهد کشید. قرار است ما بعد از ترک دهکده المپیک، سوار قایق شده و روی رودخانه سن حرکت کنیم. البته بسیاری از افراد، از جمله کادر مربیگری، به دلیل محدودیت ظرفیت کنار گذاشته شده‌اند. در صورتیکه بخواهید از ابتدا تا انتهای مراسم حضور داشته باشید، زمان تخمینی ۷ ساعت و ۲۵ دقیقه خواهد بود و اگر بخواهید برنامه سبک‌تر را دنبال کرده و زودتر برگردید، ۴ ساعت و ۵۰ دقیقه طول خواهد کشید! این اطلاعاتی است که به صورت تئوریک در اختیار ما قرار گرفته است.»

برچسب ها
کد خبر : 11078
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار