23:28
0
کد خبر : 11092

سوال روز/ ویلیامز یا اولمو؛ اولویت بارسلونا کدام بازیکن است؟

نیکو ویلیامز هدف اصلی بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات است اما دنی اولمو هم یک گزینه جذاب برای حضور در هر تیمی محسوب می‌شود.

سوال روز/ ویلیامز یا اولمو؛ اولویت بارسلونا کدام بازیکن است؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، باشگاه بارسلونا با توجه به وضعیت مالی خود باید بین اهداف نقل و انتقالاتی خط حمله‌اش اولویت‌بندی کند‌.

به گزارش متئو مورتو خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا، بارسلونا و بایرن مونیخ دو باشگاهی هستند که در رقابت برای دنی اولمو هستند اما تمرکز بارسا روی نیکو ویلیامز است و آن‌ها باید یک نفر از خط حمله را برای خرید اولمو بفروشند. درست است که اولمو دوست دارد به بارسلونا برگردد و برای باشگاه دوران کودکی خود بازی کند اما این به پیشنهاداتی هم بستگی دارد و او به طور بالقوه می‌تواند با قیمتی بین 60 تا 65 میلیون یورو فروخته شود.

تمرکز بارسا همچنان نیکو ویلیامز است و عملیات اولمو هم زنده است اما آن‌طور که برخی فکر میکنند پیشرفته نیست. این در حالی است که جرارد رومرو، خبرنگار مطرح کاتالان گزارش داده  که برخی از بازیکنان اتلتیک بیلبائو، نیکو ویلیامز ستاره جوان این تیم را تحت فشار قرار داده‌اند تا او را از وضعیت مالی بغرنج و مشکلات ثبت‌نام بازیکنان جدید در بارسلونا آگاه سازند. آن‌ها معتقدند مشکلات مالی و ثبت‌نام بارسا می‌تواند بر فرصت‌های رشد و پیشرفت ویلیامز تأثیر منفی بگذارد.

برچسب ها
کد خبر : 11092
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار