08:03
0
کد خبر : 14619

اینزاگی: مقابل منچسترسیتی انرژی زیادی از دست دادیم، پیروزی در دربی خاطره‌انگیز خواهد بود

سرمربی اینتر می‌گوید که بدون توجه به نتایج دربی‌های قبلی میلان، به مصاف روسونری می‌رود و به دنبال پیروزی در این مسابقه است.

اینزاگی: مقابل منچسترسیتی انرژی زیادی از دست دادیم، پیروزی در دربی خاطره‌انگیز خواهد بود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اینتر فردا شب در چارچوب بازی‌های هفته پنجم فصل 25-2024 سری آ، در دیداری حساس به مصاف میلان می‌رود. سیمونه اینزاگی در نشست خبری پیش از دربی میلان حاضر شد و در مورد اهمیت این دیدار گفت:

ما می‌دانیم دربی چه اهمیتی برای ما و هوادارانمان دارد. پس از انرژی جسمانی و روانی‌ای که در بازی اروپایی صرف کردیم، این دیداری خاص خواهد بود. دربی‌های گذشته خاطرات خوبی را به همراه دارند اما برای ما امتیازی ندارند. ما مقابل تیمی با بازیکنانی عالی به میدان خواهیم رفت. این بازی‌، از آن دیدارهایی است که فراتر از پیش بینی‌ها هستند و جزئیات مهم خواهند بود. 

در این تیم هیچ بازیکنی فیکس نیست. 25 بازیکن دارم و با کمال احترام و ملاحظه برای هر بازیکنی، تصمیم خواهم گرفت. آن‌ها این وظیفه را دارند که انتخاب را برای من سخت کنند. شک و تردیدهایی در مورد ترکیب تیم دارم که فردا حل خواهد شد. دومفریز عملکردی عالی دارد.
هم ما و هم میلان در روزهای اخیر بازی حساس و سختی مقابل تیمی برتر در اروپا داشتیم، نیاز خواهیم داشت تا در طول 90 دقیقه بهتر از رقیب فکر کنیم. ما مقابل هر چیزی و هر کسی احساس قدرت می‌کنیم. با فونسکا صحبت کردم، این دربی غیرقابل پیش بینی‌ای خواهد بود. 
 
در مورد لائوتارو مارتینز؟

هیچ چیز اتفاقی نیست. او کاپیتان ماست و یک سال تمام بدون استراحت بازی کرده و بسیار سخت کوش است. اگر او خوب باشد، از دقیقه اول بازی خواهد کرد. پالاسیوس عملکرد خوبی دارد، کوریا و لائوتارو به ما کمک می‌کنند زیرا او فقط اسپانیایی صحبت می‌کند. او پسری آینده دار است، لذت بخش است که بازی او را می‌بینم زیرا او می‌خواهد در هر جلسه تمرینی چیزی یاد بگیرد. او می‌تواند به عنوان دفاع چپ و همچنین مدافع وسط بازی کند.

برچسب ها
کد خبر : 14619
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار