05:10
0
کد خبر : 14677

خبری تلخ برای بارسا؛ فصل برای تراشتگن به پایان رسید؟

اولین ارزیابی‌ها از مصدومیت شدید مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، بسیار منفی است و گفته می‌شود که او احتمالأ ادامه فصل را از دست خواهد داد.

خبری تلخ برای بارسا؛ فصل برای تراشتگن به پایان رسید؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در یکی از مهم ترین مصاف های هفته ششم رقابت های لالیگا، دیدار جذاب بارسلونا و ویارئال در نیمه نخست با برتری ۲-۱ شاگردان هانسی فلیک به پایان رسید.

مهم ترین اتفاق نیمه اول این بازی، در آخرين دقیقه وقت های طلف شده رقم خورد. جایی که مارک آندره تراشتگن دروازه بان بارسلونا با مصدومیت شدید مشکوک به پارگی‌ رباط صلیبی روبرو شد و جای خود را به ایناکی پنیا داد‌.

تراشتگن در این صحنه روی ارسال کرنر بلند یاران ویارئال برای جمع کردن توپ روی هوا پرید و پس از برخورد نسبتا شدید با مدافع ویارئال با یک فرود سخت مواجه شد و سپس شدیدا از درد به خود پیچید. مداوای کادر پزشکی بارسا روی او چند دقیقه ای در زمین طول کشید و سپس خیلی سریع توسط برانکارد با چشمانی اشکبار از زمین خارج شد تا با آمبولانس به بیمارستان منتقل شود.

این اتفاق در حالی رقم خورد که تراشتگن بعد از عملکرد ضعیف مقابل موناکو در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا،مورد هجمه شدید هواداران بارسلونا قرار گرفته بود و اکثریت آنها درخواست جدایی دروازه بان تیم ملی آلمان از تیم محبوبشان را داشتند‌.

ارزیابی‌های اولیه بسیار منفی است و صحبت از یک مصدومیت جدی در زانوی راست او می‌شود که ممکن است به معنای پایان فصل برای او باشد. در واقع، او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد تا آزمایش‌های اولیه انجام شود.

اگر بدترین پیش‌بینی‌ها تأیید شود، تراشتگن ممکن است حداقل هفت تا نه ماه از میادین دور باشد، که این به معنای از دست دادن یکی از بازیکنان کلیدی برای هانسی فلیک است. نباید فراموش کرد که تراشتگن کاپیتان تیم است و غیبت او در رختکن یک ضربه بزرگ برای گروه خواهد بود.

برچسب ها
کد خبر : 14677
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار