06:01
0
کد خبر : 14687

رضا مهاجری: دروازه ما روی اشتباهات فردی باز شد

سرمربی خیبر اشتباهات فردی را دلیل شکست خفیف تیمش مقابل تراکتور دانست.

رضا مهاجری: دروازه ما روی اشتباهات فردی باز شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ خیبر خرم‌آباد دومین شکست فصل خود را در خانه مقابل تراکتور متحمل شد.

رضا مهاجری سرمربی تیم خیبر پس از بازی ضمن تمجید از عملکرد تیمش، درباره لزوم تغییر ذهنیت و خودباوری در تیمش صحبت کرد.

روند بازی و تمجید اسکوچیچ از خیبر

بچه‌ها تلاش خود را کردند، زحمت خود را کشیدند، به نظرم امروز درس بزرگی برای بازیکنان، خود من و همه ما بود که باید ذهنیت‌های خودمان را درست کنیم. ضمن احترام به تراکتور به عنوان یک تیم خوب و پرمهره، مربی خوب، با کلاس و دارای فوتبال باکلاس، در صحبتی که با آقای اسکوچیچ داشتیم، ایشان اذعان کرد که هیچ تعارفی با ما ندارد، آقای اسکوچیچ پسر خاله من نیست، ایشان گفتند که ما کیفیت خودمان را داریم. آن چیزی که من را امروز اذیت می‌کرد، چند بحث بود، یک اینکه ما باید ذهنیت خودمان را عوض کنیم، ذهنیت ما باید ذهنیت برنده باشد، نمی‌توانیم تا دقیقه ۶۰ و ۷۰ ذهنیت برنده داشته باشیم، بعد از آن طوری رفتار کنیم که آب سرد روی تیم خودمان بریزیم.

دلیل شکست مقابل تراکتور

تلاش بچه‌ها، تلاش خوبی بود، نمی‌توانم به غیر از «ذهنیت» در جای دیگری از آنها ایراد بگیرم، باید با تفکرتر و حرفه‌ای تر رفتار می‌کردند. امروز خیبر مغلوب تفکر حرفه‌ای تر تیم تراکتور شد، امیدوارم بچه‌ها به این باور برسند که جلوی تیم‌های بزرگ می‌توانند بازی کنند، می‌توانند تیم‌های بزرگ را ببرند، چون خود ما بزرگ هستیم.

برگزاری بازی بدون تماشاگر و داوری بازی

من در این زمینه گلایه دارم، اگر اشتباهی هم صورت می‌گیرد باید فرصت بدهیم، اگر تکرار شد فرهنگسازی کنیم، بدانیم که اصلاً برای چه فوتبال بازی می‌کنیم. بحث بعدی گلایه به تیم داوری است که گفتم و آنها به تیم «وی ای آر» منتقل کردند، بازی با سپاهان هشت دقیقه وقت اضافه گرفته شد و در ثانیه‌های پایانی ما گل خوردیم، اما امروز هر دو تیم پنج تعویض خود را انجام دادند، یک جایی هم بازی خوابید، تنها سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شد، اگر تا آخر لیگ یک بازی سه دقیقه وقت اضافه داشت، من از تیم «وی ای آر» و داوری عذرخواهی می‌کنم و شهامت آن را هم دارم.

برچسب ها
کد خبر : 14687
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار