17:20
0
کد خبر : 14702

سیمئونه: در رقابت برای قهرمانی کنار رئال و بارسا خواهیم بود

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است مثل هرسال با تمام توان آماده رقابت با رئال مادرید و بارسلونا هستند.

سیمئونه: در رقابت برای قهرمانی کنار رئال و بارسا خواهیم بود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دربی کوچک مادرید میان تیم های رایو وایه‌کانو و اتلتیکو مادرید در چارچوب هفته ششم رقابت های لالیگا با تساوی ۱-۱ دو تیم به پایان رسید. نتیجه ای که منجر به عقب افتادن شاگردان دیگو سیمئونه از بالانشنیان شد و حالا آنها علاوه بر بارسلونا، رئال مادرید و بیلبائو را نیز بالاتر از خود می‌بینند.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:

نیمه اول واقعا مرا نگران کرد چرا که خیلی ضعیف عمل کردیم.  البته که موقعیت های گلزنی پرشماری‌ را در همین نیمه از دست دادیم اما اصلا از عملکرد‌ شاگردانم در چهل و پنج دقیقه نخست راضی نبودم. در نیمه دوم اما کاملا متفاوت ت راهی زمین شدیم و توانستیم با تعویض های تهاجمی، خیلی زود به گل مساوی دست یابیم.

در خصوص موقعیت هایی که مهاجمانش در این بازی از دست دادند 

یک مهاجم تا زمانی که موقعیت نصیبش نشود نمی‌تواند گلزنی کند. با این حال امروز موقعیت های خوبی برای مهاجمان خلق شد که نتوانستند آنطور که باید از آنها استفاده کنند. با این حال از همه بازیکنانم ممنونم چرا که با تمام توان برای زدن گل برتری‌ جنگيدند اما کمی هم بخت با ما یار نبود.

درخصوص عقب ماندن از بارسلونا و رئال مادريد با توجه به نتایج هفته ششم 

من به این رقابت عادت دارم. اما ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و از هفته بعد دوباره با قدرت برای بازگشت به روزهای خوب می‌جنگیم. بازی به بازی پیش‌ میرویم و هنوز زمان زیادی برای اینکه بخواهیم از قهرمان صحتب کنیم باقی مانده است. مثل همیشه با شور و شوق زیاد به جنگ با رئال و بارسلونا می‌رویم.

برچسب ها
کد خبر : 14702
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار