21:37
0
کد خبر : 14718

جنجال در جام جهانی فوتسال؛ از حمله تند سرمربی تایلند تا شکایت ایرانی‌ها

فدراسیون فوتبال ایران از سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند به دلیل اظهارات عجیبش علیه تیم ملی ایران رسما به فیفا شکایت کرد.

جنجال در جام جهانی فوتسال؛ از حمله تند سرمربی تایلند تا شکایت ایرانی‌ها

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مسائل بازی دو تیم فرانسه و ایران در جام جهانی فوتسال، حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

پس از اینکه دو تیم ایران و فرانسه در بازی سوم مرحله گروهی جام جهانی فوتسال متهم به کم‌کاری برای حضور در طرف ساده جدول شدند، سرمربی تایلند که رقیب فرانسه در مرحله حذفی خواهد بود به شدت به دو تیم تاخت و نوشت: «هر اتفاقی که می خواهد روز بیست‌وهفتم سپتامبر (روز بازی تایلند - فرانسه) رخ دهد، باید اعتراف کنیم که ما ناتوان‌ترین طرف در داستانی هستیم که امروز در بخارا رخ داد، با این حال می‌گویم «فرانسه، ما با کمال میل آماده رویارویی با شما هستیم» اما بازیکنان و مربیان فرانسه و ایران ورزش ما را بی‌آبرو کردند، شما رسواهای جهان هستید.

همه مسئولان فدراسیون‌های ایران و فرانسه که امروز در مقابل من در جایگاه بودند و بازیکنان هر دو تیم که در زمین بودند، ورزش من را بی‌حرمت کردند. در طول عمرتان دیگر نباید پای‌تان را در سالن فوتسال بگذارید. شما نماینده همه چیزهایی هستید که برخلاف بازی جوانمردانه و ارزش‌های یک ورزشکار سطح جهانی است. وقتی دوباره سرود ملی کشورتان را می‌شنوید صورت‌تان باید از شرم سرخ شود! شما نفرت انگیز هستید و احترام من را به عنوان همکار و ورزشکار از دست دادید.»

پس از اظهارات تند میگل رودریگو، فدراسیون فوتبال ایران این ادبیات را مطابق آیین‌نامه انضباطی FIFA حاوی مصادیق توهین‌آمیز دانسته و شکایت حقوقی خود را به این دو نهاد رسمی تقدیم کرد. این سخنان در حالی بیان شد که تیم ملی ایران حتی با کسب یک تساوی صدرنشین گروه F می‌شد اما در یک بازی یک‌طرفه موفق شد با نتیحه ۴-۱ مقابل حریف به پیروزی رسید و با کسب ۹ امتیاز کامل به دور حذفی راه پیدا کرد.

ایران در اولین مسابقه خود از مرحله حذفی جام جهانی فوتسال، روز پنجشنبه به مصاف مراکش می‌رود.

برچسب ها
کد خبر : 14718
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار