19:25
0
کد خبر : 14827

رسمی؛ خداحافظی شوکه‌کننده رافائل واران از فوتبال!

مدافع پرافتخار رئال مادرید، منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه به دلیل مصدومیت‌های طولانی در ۳۱ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد!

رسمی؛ خداحافظی شوکه‌کننده رافائل واران از فوتبال!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دوران حضور رافائل واران در تیم کومو ایتالیا زیر نظر سسک فابرگاس چندان به طول نینجامید.

اگرچه ابتدا با پیوستن رافائل واران به کومو، تصور می‌شد این مدافع قهرمان جام جهانی فرصتی برای بازگشت به روزهای خوب به دست آورده اما تداوم مصدومیت‌های او باعث شد در نهایت تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد.

پس از مصدومیت رافائل واران در اولین بازی برای کومو در کوپا ایتالیا، این باشگاه تصمیم گرفت نام او را از لیست فصل 25-2024 سری آ خط بزند. در ابتدا به نظر می‌رسید واران تنها چند هفته از میادین دور باشد، اما دست آخر مصدومیت‌های متوالی و تمام‌نشدنی او، چاره‌ای جز آویختن کفش‌ها برای ستاره سابق تیم ملی فرانسه نگذاشت.

او در بیانیه رسمی خود برای خداحافظی‌اش نوشت:«در طول دوران حرفه‌ای خود، چالش‌های زیادی را پذیرفته و بارها و بارها به موفقیت دست یافته‌ام، حتی در مواقعی که همه چیز غیرممکن به نظر می‌رسید. احساسات فوق‌العاده، لحظات خاص و خاطراتی که برای همیشه در ذهنم باقی خواهد ماند. با بازگشت به این لحظات، با غرور و احساس رضایت فراوان، اعلام می‌کنم که از بازی مورد علاقه همه ما، فوتبال، بازنشسته می‌شوم.»

یک جام جهانی، یک لیگ ملت‌های اروپا، چهار لیگ قهرمانان اروپا، سه لالیگا، چهار قهرمانی جام باشگاه‌های جهان، یک قهرمانی کوپا دل ری، یک قهرمانی اف‌ای‌کاپ و یک قهرمانی جام اتحادیه انگلیس از مهم‌ترین افتخارات دوران بازی رافائل واران است.

برچسب ها
کد خبر : 14827
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار