03:45
0
کد خبر : 14909

تارتار: برای رقابت با مدعیان باید هوادار را شکست بدهیم

سرمربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید تیمش برای جا نماندن از مدعیان باید هوادار را شکست دهد.

تارتار: برای رقابت با مدعیان باید هوادار را شکست بدهیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مهدی تارتار سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با هوادار حضور یافت و در مورد این دیدار صحبتهای خود را مطرح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صحبتهای ابتدایی؟

بازی فردا میتواند یکی از سخت‌ترین بازیهای امسال ما باشد. تیم هوادار باتوجه به شرایطی که در جدول دارد، میتواند کار را برایمان سخت کند. پنج بازی قبلی این تیم را آنالیز کردیم. تیم بسیار سختکوشی هستند و از فضاهای ایجاد شده به خوبی استفاده می‌کنند و باید خیلی هوشیار باشیم. اگر نخواهیم به بازی فردا قوی نگاه کنیم، قطعا تنبیه خواهیم شد.

راهکار برای کسب پیروزی؟

صحبتهای لازم را با بازیکنان انجام دادیم و بازیکنان هم انصافا در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادند و ما خیلی به آنها امیدواریم. با تمام وجود بازی خواهیم کرد و ضمن احترام به کادرفنی هوادار و مهدی رحمتی عزیز، فقط برای برد بازی میکنیم و انشالله بتوانیم به هدفمان که کسب سه امتیاز است برسیم.

هوادار؛ تیم کم مهره یا سختکوش؟

عرض کردم واقعا تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان هستند که کادرفنی خوبی هم دارند. فکر میکنم در اصل مشکل هوادار دیر جمع شدن آنها بود. این تعطیلات به آنها کمک کرد و برابر هوادار خیلی خوب بازی کردند و بدشانس بودند شکست خوردند. ما به هیچ وجه این بازی را دستکم نخواهیم گرفت و هدفمان رسیدن به جمع مدعیان است.

هدف این فصل گل گهر؟

باتوجه به تیمی که جمع شده، تیم خوب و یکدستی داریم، هدفمان رقابت با تیمهای مدعی است و برای جا نماندن از مدعیان باید برنده باشیم و برای برد باید همسو و همدل و پرتلاش و در اصل یک خانواده باشیم که با تمام وجود برای همدیگر بازی کنیم.

برچسب ها
کد خبر : 14909
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار