21:14
0
کد خبر : 14942

جدولی که شکل می‌گیرد؛ چهار بازی حساس هفته ششم

به جز دیدار حساس سپاهان و تراکتور، چهار دیدار دیگر از هفته ششم لیگ برتر برگزار می‌شود.

جدولی که شکل می‌گیرد؛ چهار بازی حساس هفته ششم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ هفته ششم لیگ برتر امروز با برگزاری پنج مسابقه پیگیری خواهد شد.

در مهم‌ترین مسابقه امروز، تیم‌های مدعی سپاهان و تراکتور به مصاف هم می‌روند اما چهار مسابقه دیگر در این هفته نیز در شکل‌گیری شرایط جدید جدول لیگ برتر، نقش مهم و موثری دارند.

گل‌گهر سیرجان - هوادار؛ تقابل بالانشین با قعرنشین 

تیم سید مهدی رحمتی که در این فصل با دو امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد، کار سختی برای کسب اولین برد این فصل خود در سیرجان دارد. گل‌گهری‌ها در حال حاضر با کسب 7 امتیاز از 4 مسابقه در رتبه ششم جدول هستند و امیدوارند با شکست دادن هوادار در مسابقه امشب بتوانند به جمع 4 تیم برتر جدول ملحق شوند. همچنین هوادار، تنها تیم بدون گل زده لیگ در این فصل است و در این بازی، به دنبال اولین گل فصل خود هستند.

آلومینیوم اراک - خیبر خرم‌آباد؛ اولین آزمون سرمربی برزیلی

پس از جدایی رضا مهاجری از خیبر، این تیم در اولین بازی مارکو اورلیو برزیلی روی نیمکت خود در اراک، میهمان آلومینیوم خواهد بود. ورزشگاه امام خمینی اراک، دو روز پس از دربی تهران از این مسابقه میزبانی می‌کند و مجتبی حسینی امیدوار است با پیروزی در این مسابقه، اولین برد فصل خود را در یک دیدار خانگی به دست بیاورد. این پنجمین مصاف و اولین دیدار لیگ برتری دو تیم خواهد بود و در چهار بازی قبلی، سه برد سهم آلومینیوم و یک برد سهم خیبر بوده است.

چادرملو اردکان - مس‌ رفسنجان؛ جدال صنعتی‌ها در یزد

چادرملو که اولین برد خود در تاریخ لیگ برتر را در ورزشگاه شهید نصیری یزد مقابل نساجی به دست آورده بود، برای صعود به نیمه بالای جدول در همین ورزشگاه به مصاف تیم محرم نویدکیا می‌رود. مس که در این فصل یک بازی کم‌تر نسبت به چادرملو داشته، مانند این تیم ۵ امتیاز کسب کرده و با وجود حواشی و مشکلات مالی فراوان در ابتدای فصل، توانسته به یک شرایط متعادلی برسد و با برد در این مسابقه، ۸ امتیازی خواهد شد. امتیازی که این تیم را به جمع شش تیم بالای جدول می‌رساند.

ملوان - استقلال خوزستان؛ تیم مازیار روی ریل پیروزی

یکی از بهترین تیم‌های این فصل و پدیده لیگ، بدون شک ملوان بوده که با هشت امتیاز در رده چهارم لیگ قرار دارد. ملوان فرصت این را دارد تا با برتری در این جدال خانگی، ۱۱ امتیازی شود و در بالای جدول، برای کسب سهمیه با مدعیان همیشگی چون تراکتور، پرسپولیس و سپاهان رقابت کند. رکورد خاص شاگردان مازیار زارع، رکورد 100 درصد پیروزی آن‌ها در دیدارهای خانگی در فصل جاری است و حالا انزلی‌چی‌ها امیدوارند که بتوانند در مسابقه امشب هم این رکورد ویژه را حفظ کنند. در سمت مقابل نیز شاگردان بوژوویچ امشب در انزلی به دنبال تمدید روند شکست‌ناپذیری خود و کسب پیروزی مقابل ملوان هستند تا بتوانند به جمع 5 تیم برتر جدول رده‌بندی صعود کنند.

برچسب ها
کد خبر : 14942
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار