01:30
0
کد خبر : 14950

ترکیب سپاهان و تراکتور اعلام‌ شد؛ هر دو تیم با تمام قوا

دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز از ساعت ۱۸:۳۰ در اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ترکیب سپاهان و تراکتور اعلام‌ شد؛ هر دو تیم با تمام قوا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در شرایطی که شاگردان دراگان اسکوچیچ از ساعتی بعد در دیداری خارج از خانه به مصاف سپاهان خواهند رفت، یازده بازیکن این تیم برای این دیدار مشخص شدند و از لحظاتی بعد برای گرم کردن وارد چمن استادیوم فولادشهر خواهند شد.

در درون دروازه علیرضا بیرانوند که این روزها گمانه‌زنی پیرامون صدور حکمش بالا گرفته حضور دارد و در مقابل خود زوج طلایی عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده را خواهد داشت.
در سمت راست دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنی است که جلوتر از شیری برگزیده شده و در سمت چپ نیز محمد نادری بازی می‌کند.


خط هافبک تراکتور با ریکاردو آلوز و ایگور پوستونسکی تشکیل می‌شود و روی دست آنها مهدی ترابی و مهدی هاشم‌نژاد بازی می‌کنند.

بازگشت امیرحسین حسین‌زاده بهترین خبر برای دراگان اسکوچیچ است. او در پست پشت مهاجم  تومیسلاو اشترکالی را تغذیه خواهد کرد که هر دو بازیکن به دنبال حفظ جایگاه‌شان در صدر جدول هستند.

تراکتور روی نیمکت نیز بازیکنان قابل اعتنایی در اختیار دارد که از جمله آنها باید به سوکول چیکالشی، علیرضا آرتا، مهدی حسینی و ... اشاره کرد.

ترکیب تراکتور: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، دانیال اسماعیلی‌فر، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی

در آن سو شاگردان مورایس که حالا پرسپولیس را در فاصله دو امتیازی خود می‌بینند، با انگیزه بالایی برای این دیدار خانگی وارد زمین خواهند شد و تلاش می‌کنند با کسب امتیاز از این مسابقه جایگاه خود را در جدول تثبیت کنند.

ژوزه مورایس دقایقی پیش ترکیب سپاهان برای این مسابقه را مشخص کرد تا مشخص شود استیون انزونزی، هافبک تراز اول فرانسوی که در این بازی هافبک دفاعی خواهد بود، وظیفه خطیر محافظت از خط دفاعی در مقابل بازیکنان تکنیکی و خوش نقش تراکتور را بر عهده خواهد داشت.

در این بازی تقابل هادی محمدی، رضا اسدی و کاوه رضایی با تیم سابق خود جذاب و تماشایی خواهد بود و آنها بی تردید انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در این مسابقه خواهند داشت.

همچنین تقابل پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند هم از نکات دیگر این مسابقه است. این دو بازیکن در تیم ملی هم‌بازی همدیگر هستند و حالا در بازی تراکتور - سپاهان رو در روی یکدیگر خواهند ایستاد.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، مهدی لیموچی، سیدمحمد کریمی، کاوه رضایی، آریا یوسفی، صالح حردانی، محمدمهدی محبی، محمدامین حزباوی، استیون انزونزی

برچسب ها
کد خبر : 14950
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار