05:21
0
کد خبر : 14977

مازیار زارع: هواداران تیم را رو به جلو حرکت دادند

مازیار زارع از کیفیت تیمش در شب پیروزی مقابل استقلال خوزستان تمجید کرد.

مازیار زارع: هواداران تیم را رو به جلو حرکت دادند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملوان با برتری یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان به رده دوم لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد.

مازیار زارع سرمربی ملوان پس از پایان این بازی، در خصوص کیفیت دو تیم و نقش موثر هواداران در نتایج ملوان صحبت کرد.

بازی سخت برابر استقلال خوزستان 

 پیش‌بینی بازی سختی داشتم و تیم استقلال خوزستان با کیفیت بود. نتوانستیم موقعیت های زیادی به دست بیاوریم. آنها دفاع می‌کردند و باید از تک موقعیت استفاده می‌کردیم. زمین خوب نیست و چمن باعث می شد که سرعت بازی کم شود. معمولا در این بازی‌ها که تیم مقابل عقب می‌نشیند باید سرعت را بالا ببریم ولی چمن نگذاشت. امیدوارم زمین بازی بهتر شود و در مجموع مستحق برد بودیم و خداراشکر بازی را در هوای سرد بردیم.

از دست دادن پنالتی توسط بازگیر

بزرگ‌ترین فوتبالیست دنیا هم پنالتی خراب می‌کند. این اتفاق برای همه پیش می‌آید و باید بیشتر با بازیکنان کار کنیم. یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های ما در تمرینات سجاد بازگیر بود ولی فوتبال، بازی اشتباهات است. 

مشکلات مالی ملوان

من شرمنده بازیکنان هستم. کسانی که تلاش می کنند در تیم زیاد هستند و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد. به بازیکنان گفتم که مطمئنم خدا جواب زحماتشان را می‌دهد. دلم روشن است و امیدوارم خدا بازیکنان را ببیند و به ما کمک کند. فکر نمی‌کنم شرایط از این بهتر باشد و اسپانسرها باید کمک کنند.

حمایت هواداران 

تیم را رو به جلو حرکت دادند. بازیکنان ما از جاهای مختلف می‌آیند و زمین انزلی برایشان سنگین است و باران بازی را برایشان سخت می کند. از هواداران تشکر می کنم که به آنها روحیه دادند.

برچسب ها
کد خبر : 14977
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار