06:37
0
کد خبر : 15034

سرمربی رم: نتایج خوب به زودی برای ما از راه خواهد رسید

یوریچ ایمان دارد که رم به زودی وارد مسیر درست می‌شود.

سرمربی رم: نتایج خوب به زودی برای ما از راه خواهد رسید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ آاس رم در دیداری از هفته ششم سری آ 25-2024 میزبان ونتزیا است. ایوان یوریچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی کروات جالوروسی گفت:

تیم از نظر آمادگی بدنی در وضعیت مناسبی است. افت تیم در نیمه دوم بازی با بیلبائو و دریافت گل در دقایق پایانی به مشکلات بدنی مربوط نمی‌شود. باید از نظر ذهنی و مالکیت توپ پیشرفت کنیم تا بتوانیم نتایج لازم را به دست آوریم. باید سعی کنیم همیشه مثل نیمه اول بازی با بیلبائو باشیم. حس خوبی به این تیم دارم و معتقدم نتایج به زودی از راه می‌رسد. تحت تاثیر کونه و پیسیلی قرار گرفته‌ام. آنها به سختی تلاش می‌کنند و می‌خواهند خود را به ترکیب اصلی تیم در خط هافبک تحمیل کنند.

پلگرینی با وجود مصدومیت جزئی و درد، امروز اصرار داشت به تمرینات برگردد. او می‌خواهد مقابل ونتزیا به میدان برود و این نشانه مهمی برای تیم است. متس هوملس هنوز به زمان نیاز دارد. به سختی تلاش می‌کند اما هنوز کاملاً آماده نیست. دیبالا و چلیک مصدوم نیستند اما وضعیت آنها برای دیدار فردا باید بررسی شود. انزو لو فه کاملاً ریکاوری نکرده است. امیدوارم سرانجام او را برای هفته آینده داشته باشم. لو فه دقیقاً ویژگی‌های هافبک ایده‌آل من را دارد.

سعود عبدالحمید بازیکن با شخصیتی است. او می‌تواند به تیم کمک کند. نباید فراموش کنید او از دنیای دیگری به فوتبال اروپا آمده و به زمان نیاز دارد. سعود را با 20 دقیقه بازی مقابل بیلبائو ارزیابی نکنید.

برچسب ها
کد خبر : 15034
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار