07:40
0
کد خبر : 15036

اسلوت: صدرنشینی ما چیز خاصی را اثبات نمی‌کند

سرمربی لیورپول از برتری مقابل ولورهمپتون و صدرنشینی تیمش گفت.

اسلوت: صدرنشینی ما چیز خاصی را اثبات نمی‌کند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ لیورپول با پیروزی مقابل ولورهمپتون به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

آرنه اسلوت سرمربی لیورپول در پایان بازی از برد در این مسابقه گفت.

پیروزی خفیف در خانه ولورهمپتون 

همیشه بردن خوب است، به خصوص خارج از خانه. 15/20 دقیقه اول خوب نبود. شروع سختی برای ما بود اما در نهایت کنترل بازی را در دست گرفتیم. در کل بازی خوبی انجام ندادیم، حتی در دقایق پایانی. با این حال، بین دقایقی گفتم که فکر می‌کنم خوب بودیم. گلی که خوردیم قطعا قابل جلوگیری بود و غیرضروری بود. در زمان بدی اتفاق افتاد زیرا کنترل کامل بازی را در دست داشتیم. در کل، پیش‌فصل به ما کمک کرده است. بازیکنان به تیم باور دارند و در بازی‌های بزرگ، چیزی برای اثبات داریم. باید واقع‌بین باشم، کار یورگن کلوپ فوق‌العاده بوده است. ما باید ثابت کنیم که می‌توانیم عملکردمان را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به نمایش بگذاریم. 

صدرنشینی در هفته ششم

احساس خوبی دارد اما در حال حاضر برداشت خاصی از آن ندارم. اگر به وولوز نگاه کنید، آن‌ها بیستم جدول هستند اما امروز نسبت به جایگاهشان، بازی بسیار بهتری انجام دادند. اگر پس از 19 بازی صدرنشین بودیم، چیزی برای قضاوت وجود دارد، اما با شش بازی من چیزی زیادی نمی‌بینم. نکته‌ای برای بیان وجود ندارد. 

عملکرد درخشان رایان خرافنبرخ

او به طور خارق‌العاده‌ای با توپ راحت است و هماهنگی خوبی با مک آلیستر دارد. این هماهنگی، به خصوص در سبک بازی‌ای که بر حفظ توپ متمرکز است، به تیم کمک شایانی می‌کند. ما می‌خواهیم توپ را در اختیار داشته باشیم و تا حد ممکن آن را حفظ کنیم. داشتن دو بازیکن که در پست هافبک دفاعی اینقدر در کار با توپ خوب هستند و علاوه بر آن توانایی دویدن خوبی دارند، همیشه یک امتیاز مثبت است. من معتقدم اگر فقط به توانایی‌های رایان در کار با توپ توجه کنیم، به او ظلم کرده‌ایم، چون او بدون توپ هم عملکرد بسیار خوبی دارد. راستش، این موضوع حتی کمی مرا شگفت‌زده کرد، چون او را از لیگ هلند می‌شناختم. اما به نظر من، بایرن مونیخ و یورگن [کلوپ] تلاش بسیار خوبی انجام دادند تا او را در بازی بدون توپ هم بهبود بخشند، و اکنون ما از نتایج این تلاش‌ها بهره‌مند می‌شویم.

برچسب ها
کد خبر : 15036
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار