05:38
0
کد خبر : 15086

پوستکوغلو: منچستریونایتد توان رد شدن از نیمه زمین ما را نداشت

سرمربی تاتنهام از عملکرد فوق‌العاده تیم خود در دیدار با منچستریونایتد گفت.

پوستکوغلو: منچستریونایتد توان رد شدن از نیمه زمین ما را نداشت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ آنژه پوستکوغلو سرمربی تیم تاتنهام از عملکرد تیم خود پس از برتری پرگل مقابل منچستریونایتد تمجید کرد.

تیم تاتنهام برای اولین بار در این فصل، ۲۴ شوت به سمت دروازه یک تیم شلیک کرد و در پایان بازی، آنژه پوستکوغلو به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

برتری آسان مقابل یونایتد

به نظر من عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم، یک گل عالی زدیم و احتمالا باید دو یا سه گل دیگر می‌زدیم. سپس فشار بر آن‌ها غلبه کرد و کارت قرمز گرفتند. بعد از آن فکر می‌کنم بازی را به‌خوبی کنترل کردیم. یک تلاش برجسته از همه بچه‌ها بود. دومینیک بر بحران اعتماد به نفس خود که حدود 180 دقیقه طول کشید غلبه کرد و خط حمله را به خوبی رهبری کرد. ما یک نقطه کانونی در خط حمله با دومینیک داریم و او توجه مدافعان را به خود جلب می‌کند و فشار را از روی سایر بازیکنان تیم برمی‌دارد.

به ثمر رساندن گل‌های بیش‌تر 

ماهیت فوتبال همین است. ما چند موقعیت فوق‌العاده داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. حتی اجازه نمی‌دادیم منچستریونایتد از نیمه زمین عبور کند. شاید می‌توانستیم استفاده بهتری از این بازی داشته باشیم. 

روند تیم در این فصل

این برد به ما کمک خواهد کرد. عملکردمان در طول سال خوب بوده اما فاقد آن تیغ بُرنده بوده‌ایم. عملکرد خوبی داشته‌ایم اما این موضوع با پیروزی اهمیت پیدا می‌کند. دوست دارم بازیکنانم احساس کنند که نتیجه تلاش خود را دریافت می‌کنند. 

برچسب ها
کد خبر : 15086
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار