16:20
0
کد خبر : 15774

رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس: اورونوف مقصر نیست

فرید زرینه، رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس گفت: اوستون اورونوف مقصر بازی کردن نیست و شاید به اجبار کادر فنی تیم ملی ازبکستان بازی کرده است.

رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس: اورونوف مقصر نیست
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،   فرید زرینه رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس گفت: اوستون ارونوف در هنگام گرم کردن پیش از بازی مقابل چادرملو با مصدومیت مواجه شد و هیچ شکی نیست که در مصدومیت بسر می‌برد.
زرینه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا اورونوف برای تیم ملی ازبکستان بازی کرد هم گفت: شما می‌دانید که قطعا بازیکن تحت امر و دستور سرمربی، کادرفنی و کادر پزشکی تیم است و مجبور است هر دستوری را اطاعت کند و اگر این کار را نکند، به نوعی تمرد محسوب شده و بی‌شک، بازیکن هیچ تقصیری نداشته است.
رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس عنوان کرد: سوابق اورونوف کاملا مشخص و موید این مساله است که ایشان همیشه با دل و جان در اختیار تیم پرسپولیس بوده و بارها ثابت کرده که با تمام توان به میدان رفته و نقش بسزا و مهمی در قهرمانی سال گذشته پرسپولیس داشته است.
زرینه تاکید کرد: بنده به عنوان یک طرفدار با سابقه و قدیمی پرسپولیس فکر می‌کنم ما باید احترام این بازیکن ملی‌پوش را حفظ کنیم و بپذیریم که ایشان دلش با پرسپولیس است و حمایتش کنیم و قبول کنیم که این، چیزی بوده که سرمربی از ایشان خواسته و قاعدتا سرمربی از ایشان خواسته به میدان برود. من فکر می‌کنم که تقصیر ارونوف نیست و قصور و اشتباهی از سوی او صورت نگرفته است.

برچسب ها
کد خبر : 15774
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار