12:39
0
کد خبر : 15799

سرمربی خاتون بم: برای پاداش نجنگیدیم؛ دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم

مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم گفت: پولی که AFC برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید بدهد، بلوکه می‌شود چون ما تحریم هستیم.

سرمربی خاتون بم: برای پاداش نجنگیدیم؛ دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  مرضیه جعفری بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ‌ قهرمانان آسیاگفت: تایلند جزو تیم‌های قدرتمند و میزبان بازی‌ها بود و بازی خیلی سختی داشتیم اما بازیکنانم خیلی جنگنده بودند و هر کاری بهشان گفتیم انجام دادند و از جان مایه گذاشتند. فکر می‌کنم این بچه‌ها برای خوشحال کردن مردم ایران تلاش بسیاری کردند.
او با ابراز ناراحتی از واکنش‌هایی که به شکست تیم برابر ملبورن سیتی می‌شد، گفت: بعد از بازی با ملبورن سیدنی که ما همیشه چند‌ گل می‌خوردیم و در این بازی 2 - یک باختیم خیلی ناراحت شدم که چرا رسانه‌ها جبهه گرفتند. آنها باید تفاوت بازی ما با استرالیا را می‌فهمیدند و حمایت می‌کردند تا بتوانند بازی‌های بعد جبران کنند. به بازیکنانم گفتم باید تمرکزتان را روی بازی‌های بعدی بگذارید که در نهایت توانستند و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم که باعث خوشحال شدن دل مردم ایران شدند.
سرمربی خاتون بم درخصوص میزبان و حریفان ایران در مرحله بعدی مسابقات گفت: هنوز حریفان و میزبان مسابقات مرحله یک چهارم نهایی مشخص نیست.
جعفری ضمن اشاره به بلوکه شدن پاداش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاتون بم هم گفت: ما برای پاداش نجنگیدیم و پولی که کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌دهد به تیم ما داده نمی‌شود و بلوکه می شود چون ما تحریم هستیم.
برچسب ها
کد خبر : 15799
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار