12:50
0
کد خبر : 15803

دروازه‌بان ۱۴ ساله در خط دروازه یک کشور!

در یکی از کشورهای کوچک آمریکای شمالی، دروازه‌بانی جوان به پیراهن تیم ملی این کشور رسیده است.

دروازه‌بان ۱۴ ساله در خط دروازه یک کشور!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ شاید میدان دادن به بازیکنان جوان و کم‌تجربه در خط دروازه برای تیم‌های ملی، کاری عقلانی نباشد اما در آمریکای شمالی، اوضاع کمی متفاوت است.

ساموئل هاروی، دروازه‌بانی با 14 سال سن، در دیدار با آنگیلا در اولین روز از گروه C لیگ ملت‌های کونکاکاف برای جزایر تورکس و کایکوس به میدان رفت. در تعطیلات سپتامبر گذشته، دروازه‌بان ساموئل هاروی در سن 14 سالگی به عنوان بازیکن ملی بزرگسالان معرفی شد. جالب اینجاست که در مقابل او، دروازه‌بانی 41 ساله قرار داشت. با این حال ساموئل هاروی نتوانست مانع از شکست تیمش (2-0) شود.

او تنها بازیکنی نیست که با 14 سالگی در جزایر تورکس و کایکوس به میدان رفته است. هم‌تیمی‌هایش کریستوفر لوئیسی و واتسون ژان-لوئیس، که حالا 19 ساله هستند، پنج سال پیش همان مسیر را طی کردند. امروز آنها دیگر «کهنه‌کار» هستند.

تورکس و کایکوس واقعاً جزیره ای کوچک است. تعدادی از ملی پوشان به دانشگاه رفتند، فوتبال را کنار گذاشتند و شروع به کار کردند چون راهی برای ادامه فوتبال نمی‌دیدند. هیچ‌کس نمی‌داند آینده چه چیزی برای ساموئل هاروی رقم خواهد زد.  او البته در بازی اخیر تیمش برابر آنگیلا به میدان نرفت و تیمش با نتیجه دو بر یک، این حریف را از پیش رو برداشت.
برچسب ها
کد خبر : 15803
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار