15:10
0
کد خبر : 15818

مارتینز: رونالدو شگفت‌انگیز است؛ باید زمان بازی او مدیریت شود!

سرمربی تیم ملی پرتغال نمی‌خواهد به کریستیانو رونالدو فشار بیش‌ از حد بیاورد و زمان بازی او را با دقت مدیریت می‌کند.

مارتینز: رونالدو شگفت‌انگیز است؛ باید زمان بازی او مدیریت شود!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ روبرتو مارتینز در بازی پرتغال مقابل لهستان، کمی پس از شروع نیمه دوم، کریستیانو رونالدو را تعویض کرد. او می‌گوید این کار را با هدف مدیریت درست دقایق بازی این ستاره 39 ساله انجام داد.
رونالدو با زدن گل دوم پرتغال، پس از گل زیبای برناردو سیلوا، در یک عرصه ملی دیگر درخشید. اگر چه پیوتر زیلینسکی یکی از گل‌ها را برای لهستان جبران کرد، اما گل به خودی یان بدنارک باعث شد تا خیال پرتغال بابت برد راحت شود.
روبرتو مارتینز در کنفرانس خبری پس از بازی تأکید کرد رونالدو همچنان نقش کلیدی در تیم دارد و در بازی بعدی مقابل اسکاتلند نیز به میدان خواهد رفت. او از عملکرد کلی تیم و به خصوص بازیکنان جوانی که به تیم اضافه شده‌اند، ابراز رضایت کرد.
مارتینز همچنین از عملکرد درخشان رناتو ویگا، مدافع چلسی که اولین بازی ملی خود را انجام داد، بسیار راضی بود. ویگا با نمایش قدرتمندانه خود در خط دفاعی، به ویژه در مهار روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستان، نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد.


زمان بازی رونالدو باید مدیریت شود
 تعویض رونالدو بخشی از مدیریت بازیکنان است، خصوصا زمانی که دو بازی در ۷۲ ساعت دارید. بنابراین ژوتا جای او را گرفت. کریستیانو شگفت‌انگیز است.

واکنش تیم به گل لهستان را دوست داشتم
 نیمه اول بسیار خوب بودیم. ما بازی را کنترل کردیم، موقعیت‌های گلزنی ایجاد کردیم، هماهنگی بسیار خوبی به عنوان یک تیم داشتیم، نقاط قوت لهستان را بسیار خوب شناسایی و گل‌های زیبایی زدیم. من از بازیکنان جدیدی که وارد شدند راضی هستم، آن‌ها طوری خوب بازی کردند که انگار چندین بازی ملی انجام داده‌اند. واکنش تیم به گلی که خوردیم و زدن گل سوم را بسیار پسندیدم. به طور کلی همه چیز خوب بود. 

رناتو ویگا خاص است
 رناتو ویگا ویژگی‌های بسیار خاصی دارد. در اولین جلسه تمرینی خود، نشان داد که در اردوی سپتامبر بسیار رشد کرده است. او یک بازیکن تهاجمی با مهارت‌های ارتباطی عالی است که می‌تواند فضاهای بزرگ را پوشش دهد و در هوا بازی کند، آن‌ هم برابر یک تیم مثل لهستان که در ضربات ایستگاهی بسیار قوی است. ویگا در اولین بازی‌اش نشان داد خارق‌العاده است. روبروی مهاجمی مثل لواندوفسکی عالی بود و توانست او را مهار کند.
برچسب ها
کد خبر : 15818
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار