14:41
0
کد خبر : 15851

رسمی؛ اوستون اورونوف بازی با امارات را از دست داد!

اوستون اورونوف به دلیل آسیب‌دیدگی، قادر به همراهی تیم ملی کشورش در بازی فردا نیست.

رسمی؛ اوستون اورونوف بازی با امارات را از دست داد!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛اوستون اورونوف، هافبک ملی‌پوش ازبکستان، به دلیل آسیب‌دیدگی قادر به همراهی تیم ملی کشورش در دیدار مقابل امارات نخواهد بود. فدراسیون فوتبال ازبکستان به طور رسمی اعلام کرده است که اورونوف این بازی حساس را از دست داده و نمی‌تواند در کنار هم‌تیمی‌هایش در این مسابقه حضور داشته باشد.

در پیام رسمی فدراسیون فوتبال ازبکستان آمده است: «اوستون اورونوف به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل تیم ملی امارات شرکت نخواهد کرد. امیدواریم او به‌زودی بهبود یابد و به تیم ملی بازگردد.» با توجه به این آسیب‌دیدگی، وضعیت این هافبک در بازی‌های آینده نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و کادر پزشکی تیم ملی ازبکستان به‌دقت وضعیت او را پیگیری می‌کند.


اوستون اورونوف که در ترکیب تیم پرسپولیس نیز حضور داشت و یکی از بازیکنان کلیدی تیم بود، این روزها از شرایط ایده‌آل بدنی فاصله گرفته است. غیبت او در بازی‌های ملی نه تنها برای تیم ملی ازبکستان یک ضربه خواهد بود، بلکه پرسپولیس نیز در آینده نزدیک از توانایی‌های او بهره‌مند نخواهد شد. اورونوف که همیشه یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی ازبکستان بوده، اکنون باید تحت درمان قرار گیرد تا هرچه سریع‌تر به شرایط بازی بازگردد.

دیدار فردای تیم ملی ازبکستان و امارات در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، یکی از دیدارهای حساس منطقه به شمار می‌رود و غیبت اورونوف قطعاً تأثیر زیادی بر ترکیب و عملکرد تیم ازبکستان خواهد گذاشت. او که بازی با چادرملو را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد، مقابل ایران نیز تنها برای دقایقی به میدان رفت که به نظر می‌رسد همین موضوع منجر به تشدید مصدومیت او شده است.
برچسب ها
کد خبر : 15851
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار