16:21
0
کد خبر : 15863

برانکو: هفت مسابقه باقی مانده و باید به مبارزه ادامه بدهیم

حرف‌های مثبت برانکو ایوانکوویچ هیچ شباهتی به سرمربی تیمی ندارد که چهار شکست متوالی را پذیرفته است.

برانکو: هفت مسابقه باقی مانده و باید به مبارزه ادامه بدهیم به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛   چین با هدایت برانکو ایوانکوویچ سه بازی متوالی در دور سوم مقدماتی و چهار باخت متوالی را در صورت اضافه کردن بازی نهایی دور دوم مقدماتی مقابل کره جنوبی را با شکست پشت سر گذاشته است.

این نتایج شوکه کننده در حالی برای چین ثبت شد که آنها در بازی‌های اخیر مقابل عربستان سعودی و استرالیا با وجود به ثمر رساندن گل اول، با دست خالی زمین را ترک کردند.

با این حال، به نظر می رسد که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی چین، هنوز تسلیم نشده است. علیرغم اینکه رسانه ها و افکار عمومی چین به دلیل عملکرد ضعیف اخیر او مورد انتقاد قرار گرفته است، نگرش مثبت او همه را تحت تاثیر است.

برانکو در کنفرانس خبری خود پیش از بازی تیمش برابر اندونزی گفت: چهار بازی اخیر با کره جنوبی، ژاپن، عربستان سعودی و استرالیا همگی مقابل بهترین تیم های آسیا بوده است. واقعا سخت بود. ما باید در هر بازی که در آینده انجام می‌دهیم بهتر عمل کنیم. با توجه به بازی تیمم مقابل عربستان سعودی و استرالیا، فکر می کنم می‌توانیم امتیاز کسب کنیم.

هنوز هفت مسابقه باقی مانده و باید به مبارزه ادامه دهیم
ما هنوز هفت بازی‌مان باقی مانده است. هدف این است که در بین چهار تیم برتر قرار بگیریم و به مرحله بعدی صعود کنیم تا امیدهای خود را برای جام جهانی در آمریکای شمالی و مرکزی زنده نگه داریم. به همین دلیل است که مبارزه واقعی ما با بازی مقابل اندونزی آغاز می‌شود. ما باید سخت تر کار کنیم تا نتایج مثبت بگیریم.


در مورد بازی مقابل اندونزی
اندونزی یک تیم قوی با بازیکنان دارای تابعیت مختلف است که بیشتر آنها در هلند و بلژیک بازی می‌کنند. شما نمی‌توانید آنها را دست کم بگیرید. ما باید کاملا آماده باشیم و برای پیروزی در بازی بعدی سرسخت و تهاجمی نشان دهیم.

در مورد از دست دادن برتری مقابل استرالیا و عربستان 
ما نباید در پایان نیمه اول مرتکب خطا می‌شدیم، اما این کار را کردیم. تغییر باید به صورت مرحله‌ای اتفاق بیفتد. تنها از نظر قدرت بدنی، اکثر حریفان در اروپا بازی می‌کنند و سخت بازی می‌کنند. سوپرلیگ چین باید قوی تر شود. همچنین زمان کمتری برای تمرین وجود دارد. اما ما باید تناسب اندام خود را حفظ کنیم، خوب بازی کنیم، خوب بدویم و تمام تلاش خود را انجام دهیم.
برچسب ها
کد خبر : 15863
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار