20:23
0
کد خبر : 15874

آمادگی نیمار برای بازگشت به ترکیب الهلال

نیمار، ستاره باشگاه الهلال، به دلیل پیشرفت چشمگیر در روند بهبود مصدومیت طولانی‌مدت زانویش، ممکن است هفته آینده به میادین بازگردد.

آمادگی نیمار برای بازگشت به ترکیب الهلال
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مربی الهلال، ژرژ ژسوس، ماه گذشته امیدها برای بازگشت زودهنگام نیمار را کمرنگ کرد و اعلام کرد که وضعیت او تا ژانویه ارزیابی خواهد شد؛ این در حالیست که نیمار با انتشار ویدیوهای تمریناتش در شبکه‌های اجتماعی، نشانه‌هایی از بازگشت قریب‌الوقوع خود نشان داد. اما حالا طبق گزارش ESPN برزیل، این بازیکن ۳۲ ساله بهبود قابل توجهی در روند درمانش داشته و احتمال دارد که در تاریخ ۲۱ اکتبر برای الهلال به میدان برود.

نیمار سال سختی را پشت سر گذاشته است، چرا که دوازده ماه پیش در جریان بازی برای تیم ملی برزیل دچار پارگی رباط صلیبی و منیسک زانوی چپ شد. اما اکنون پایان این دوران دشوار در چشم‌انداز قرار دارد و نزدیکان او معتقدند که شاید این بازیکن بتواند در مسابقه هفته آینده لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین بازی کند. 

این خبر همچنین برای تیم ملی برزیل امیدوارکننده است، چرا که آن‌ها امیدوارند نیمار برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی مقابل ونزوئلا و اروگوئه در نوامبر آماده باشد.

بازگشت نیمار به تصمیم نهایی ژسوس و دکتر رودریگو لاسمار، پزشک تیم ملی برزیل که عمل جراحی نیمار را انجام داده و به زودی برای ارزیابی شرایط او به عربستان سفر خواهد کرد، بستگی دارد.
برچسب ها
کد خبر : 15874
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار