16:15
0
کد خبر : 15921

تصمیم خبرساز یونایتد؛ صرفه‌جویی با قطع حقوق سالانه سرالکس فرگوسن

مالکان جدید باشگاه منچستریونایتد حقوق سرمربی اسطوره‌ای این تیم به عنوان سفیر جهانی باشگاه را قطع کردند.

تصمیم خبرساز یونایتد؛ صرفه‌جویی با قطع حقوق سالانه سرالکس فرگوسن
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در روزهایی که منچستریونایتد شرایط خوبی درون زمین ندارد، مدیران جدید باشگاه در حال پیاده‌سازی ساختاری جدید برای این تیم هستند.

باشگاه منچستریونایتد به تازگی تصمیم گرفته است که پرداخت‌های سالانه به سر الکس فرگوسن، اسطوره و سرمربی سابق باشگاه را متوقف کند. این تصمیم در راستای سیاست‌های جدید مالک جدید باشگاه، شرکت اینئوس، برای کاهش هزینه‌ها گرفته شده است.

طبق گزارش اتلتیک، سر جیم رتکلیف، بنیانگذار و مدیرعامل اینئوس، هفته گذشته در یک جلسه رو در رو در اولدترافورد، این تصمیم را به فرگوسن اطلاع داد. رتکلیف توضیح داد که باشگاه در تلاش است تا هزینه‌ها را کاهش دهد و دیگر نمی‌تواند پرداخت‌های مستمر به او را توجیه کند. اگرچه مبلغ دقیق پرداخت سالانه فاش نشده، اما اعتقاد بر این است که مبلغ قابل توجهی بوده است. فرگوسن از زمان بازنشستگی به عنوان سرمربی در سال 2013، به عنوان سفیر جهانی منچستر یونایتد فعالیت می‌کرد.

با وجود قطع روابط مالی، فرگوسن همچنان به عنوان یک مدیر غیر اجرایی در باشگاه باقی خواهد ماند و می‌تواند در بازی‌ها حضور داشته باشد. باشگاه تأیید کرده است که این موضوع به صورت دوستانه حل شده است. 


برچسب ها
کد خبر : 15921
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار