11:35
0
کد خبر : 15985

روبرتو مانچینی در لبه پرتگاه، احتمال برکناری سرمربی ایتالیایی قوت گرفت!

نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال عربستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026، آینده روبرتو مانچینی را بر لبه پرتگاه قرار داده است.

روبرتو مانچینی در لبه پرتگاه، احتمال برکناری سرمربی ایتالیایی قوت گرفت! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛فدراسیون فوتبال عربستان در پی کسب نتایج ناامیدکننده اخیر، نشستی اضطراری برای بررسی وضعیت فنی تیم ملی و تصمیم‌گیری در مورد آینده سرمربی ایتالیایی برگزار خواهد کرد.
مانچینی که با امیدهای فراوان هدایت تیم ملی عربستان را بر عهده گرفت، نتوانست انتظارات بالای هواداران و مسئولان فوتبال این کشور را برآورده کند. شکست خانگی مقابل ژاپن و تساوی مقابل بحرین، فشارها بر این سرمربی باتجربه را افزایش داده و شایعات درباره برکناری او را قوت بخشیده است.

دلایل مختلفی برای ناکامی مانچینی در عربستان ذکر می‌شود. از جمله این دلایل می‌توان به مشکلات تاکتیکی، عدم هماهنگی بین بازیکنان، فشار بالای رسانه‌ها و انتظارات بالا از تیم اشاره کرد.

همچنین، برخی کارشناسان معتقدند که تفاوت فرهنگی و سبک بازی فوتبال در عربستان با ایتالیا، یکی از دلایل اصلی ناکامی مانچینی بوده است.

برکناری مانچینی می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر آینده فوتبال عربستان داشته باشد. فدراسیون فوتبال عربستان به دنبال یافتن سرمربی جدیدی خواهد بود که بتواند تیم ملی را به موفقیت برساند و اهداف بلندمدت این کشور در فوتبال را محقق کند. از هروه رنار به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی مانچینی در تیم ملی عربستان یاد می‌شود.
برچسب ها
کد خبر : 15985
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار