12:25
0
کد خبر : 15989

دلافوئنته: از داشتن همچین بازیکنانی به خودم افتخار می‌کنم

لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید از شکست‌ناپذیری شاگردانش در دیدارهای اخیر تمجید کرد.

دلافوئنته: از داشتن همچین بازیکنانی به خودم افتخار می‌کنم به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛تیم ملی اسپانیا در دور چهارم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا با نتیجه ۳-۰ صربستان را شکست داد و صعودش به مرحله حذفی را قطعی کرد. آنها که آخرین بار در سال ۲۰۲۳ شکست خورده‌اند، یک بار دیگر ثابت کردند که از بهترین تیم‌های اروپا هستند. لوئیس دلا فوئنته پس از این پیروزی با رسانه‌ها صحبت کرد.

تشکر از هوادارن اسپانیا

می‌خواهم از مردم کوردوبا تشکر کنم. استقبالی که دیروز از ما شد، امشب دوباره تکرار شد. این فوق‌العاده بود. این شور و اشتیاق هواداران ما را بسیار خوشحال می‌کند.

درباره شکست‌ناپذیری تیمش در بازی‌های اخیر 

وقتی شما بازی‌های زیادی را پشت سر هم می‌برید، یعنی تیم بزرگ و متحدی دارید. در نهایت شما هم می‌بازید اما این تیم از نظر ورزشی سیری‌ناپذیر است و همیشه چیزهای بیشتری می‌خواهد. ما از هر وضعیت و هر بازی لذت می‌بریم. خواهیم دید تا کجا می‌رسیم و زمانی که موفق نمی‌شویم، به این دلیل است که تیم دیگر بسیار خوب بوده است. و ما باید درک کنیم که این ورزش است. هر کسی که بخواهد ما را شکست دهد، باید کارها را بسیار بسیار خوب انجام دهد و بعید می‌دانم که تیم‌های زیادی باشند که بتوانند آن‌گونه عملکردی از خود نشان دهند.


درباره اتحاد تیم 

من یک کادر فنی فوق‌العاده دارم، کل تیم یک خانواده صمیمی است. من و کادرم این مزیت را داریم که بازیکنان را بسیار خوب می‌شناسیم و آن‌ها هم هرگز ما را ناامید نمی‌کنند.

در مورد ارتباط با هواداران

بازی خوب توجه هواداران را جلب می‌کند. دیدن این واکنش از هواداران در کشورمان من را خوشحال و مفتخر می‌کند. اینجا باشگاه‌ها وجود ندارند، این تیم ملی اسپانیا برای همه است.

در مورد گل آلوارو موراتا 

من واقعاً برای او خوشحالم، این واقعیت که هواداران نام او را فریاد زدند نشان می‌دهد که اوضاع در حال تغییر است.
برچسب ها
کد خبر : 15989
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار